دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

رمز و رازهای اینترنت اکسپلورر

اینترنت اکسپلورر، مرورگر وب مایکروسافت پر کاربرد ترین مروگر وبی است که میلیون ها نفر از سراسر جهان به وسیله آن به جستجو در اینترنت می پردازند

این نرم افزار در عین سهولت استفاده که رمز موفقیت آن نیز می باشد رمز و رازهای فراوانی را نیز به همراه خود دارد که با دانستن آنها زندگی اینترنتی شما راحت تر و دلپذیرتر می گردد.

 

اینترنت اکسپلورر internet explorer

1- وقتی ماوس را روی تصویری از یک صفحه وب می بریم، خط جدیدی به نام Image Bar ظاهر می شود که دارای آیکون هایی برای ذخیره چاپ، ارسال از طریق Email و باز کردن فولدر My Picture (شاید برای این که ببینیم آیا قبلأ تصویر را ذخیره کرده ایم یا نه) می باشد. اگر معمولأ تصاویر را ذخیره نمی کنید و فکر می کنید Image Bar مزاحمت ایجاد کرده، می توانید از طریق منوی Tools، گزینه Internet Options و صفحه Advanced آن را غیر فعال کنید. در این صفحه، به قسمت Multimedia بروید و علامت گزینه Enable Image Toolbar را بردارید.

2- بعضی از سایت های عکس های دیجیتالی دارای تصاویری با وضوح و کیفیت بالا هستند، ولی اگر عکس در پنجره مرورگر جا نشود تولید دردسر می کند. در صورت مواجهه با تصویری که به علت بزرگ بودن آن نتوانستید تمام عکس را یکجا در صفحه مشاهده کنید، به جای این که صفحه را به بالا یا پایین (یا به چپ و راست) اسکرول کنید،کمی صبر کیند تا IE اندازه آن را برای شما تنظیم کند. (IE 6 ,7 قادر به انجام این کار هستند) اگر ترجیح می دهید عکس را در اندازه واقعی خود ببینید، ماوس را به گوشه پائین در سمت راست برده و روی دکمه مربوطه کلیک کنید.

اینترنت اکسپلورر internet explorer

3- وقتی تصویری را از طریق پست الکترونیک می فرستید، می توانید آن را کوچکتر کنید تا سریعتر به مقصد برسد. در این راستا، می توانید وضوح 480×640، 600×800 یا 768×1024 را انتخاب و کاری کنید که تمام تصاویری که می فرستید کوچکتر شوند. دوستانی که به صورت تلفنی با اینترنت ارتباط دارند حتماً از این توجه شما ممنون خواهند شد.

4- اگر برای خود صفحه وبی را دست و پا کرده اید و از ایده ظاهر شدن خط ابزار تصاویر و تشویق بازدیدکنندگان به ذخیره تصاویر شما خوشتان نمی آید، می توانید این خط ابراز را برای تک تک تصاویر یا همه آنها غیر فعال کنید، برای این منظور با دستور خط ابراز را به طور کامل از کار بیندازید و یا خط Galleryimg=”No” را در برچسب های Img خود اضافه کنید.

5- خط ابراز Image برای تصاویر کمتر از 130×130 پیکسل ظاهر نمی شود،به همین دلیل برای ذخیره این نوع تصاویر باید از همان روش مرسوم کلیک راست استفاده کیند.

6 -  IEهای 6 و 7  ابزارهایی بهتری برای کار با کوکی ها دارد تمام امکانات موجود را می توانید از صفحه Privacy کادر محاوره Internet Options (که از طریق منوی Tools باز می شود) مشاهده کنید. به علاوه، بد نیست سری به آدرس http://www.w3.org/p3p بزنید و اطلاعات بیشتری درباره P3p(قوانین زیر بنایی برای اولویت های حفظ حریم خصوصی) که مایکروسافت ابزارهای جدیدش را بر اساس آنها بنا نهاده به دست بیاورید.

7- بعضی کوکی ها مفید هستند. مثلأ سایتهای فروشگاهی از جمله Amazon.Com به کمک این کوکی ها از خریدهای شما مطلع شده و محصولات جدید را به شما پیشنهاد می دهند، یا سایت Microsoft Support با استفاده از آنها اطلاعات کاملی از جستجوهای اخیر شما به دست می آورد. این کوکی ها به کوکی های «شخص اول» موسومند. کوکی های طرف سوم از وب سایتی متفاوت (طرف سوم) پدید می آیند که معمولأ جنبه تبلیغاتی دارند (مثل Double Click یا AOL). این شبکه های تبلیغاتی برای بسیاری از سایت های وب تبلیغات می کنند، پس می توانند بفهمند که شما به کدام یک از این سایت ها سر زده اید. اگر دوست ندارید چنین اطلاعاتی درباره شما در جایی نگهداری شود، IE 6 می تواند کوکی های تمام شرکت های طرف سوم، یا شرکت هایی که تعهدی در رعایت حفظ اطلاعات خصوصی شما نمی دهند را مسدود کند.

8- وقتی IE پیامی ظاهر می کند مبنی بر اینکه کوکی خاصی را بپذیرد یا رد کنید، به IE بگوئید این کوکی را برای دفعات بعد در خاطر خود حفظ کند تا هر دفعه مجبور نباشید کوکی های همان سایت را قبول یا رد کنید.

 

ادامه دارد...

 

برگرفته از سایت ترفندستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد