دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

عجیب‏ترین ویروس‏های رایانه‏ای سال۲۰۰۸

براساس یک گزارش امنیتی، فهرست عجیب‏ترین ویروس‏های رایانه ای در سال 2008میلادی منتشر شد.

بنابر اعلام شرکت امنیتی Panda Secuity، تمامی این کدهای مخرب دارای نوع ساختار، روش ساختار، روش انتشار و یا عملکردهای خاصی بوده‏اند که به نحوی موجب افزایش وسعت و ریسک تخریب و یا ایجاد جذابیت در روش عملیاتی آنها شده است.

علاوه بر این، روش‏های عجیب و نامتعارف در طراحی، تولید و انتشار کدهای مخرب همواره مورد توجه خرابکاران اینترنتی قرار داشته است. زیرا استفاده از این روش‏ها، علاوه بر این افزایش محبوبیت و شهرت آنها در میان همکاران زیرزمینی‏شان، کاربران اینترنت را نیز به انجام فعالیت‏های پرخطر و غیرایمن در وب ترغیب می‏کند.

کارشناسان امنیتی پاندا بر این عقیده‏اند که خلاقیت مجرمان اینترنتی در طراحی روش‏های عجیب تخریب بی‏تاثیر نیست. اما علاوه بر این عامل مهم تاثیر اتفاقات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بزرگ مانند بحران جهانی اقتصاد و نیز روانشناسی فردی اجتماعی کاربران و همین‏طور سوء استفاده از علایق، سلایق و موضوعات مورد توجه کاربران چندان دور از نظر نبوده است.

لطفا به شیوه تخریبی این کدهای مخرب توجه کنید:

P, Pshared.U-، کرم رایانه‏ای در منوی غذاهای آماده!

با انتشار این کرم در اوایل دسامبر 2008، شرکت آمریکایی مک دونالد، بزرگترین رستوران زنجیره‏ای غذاهای آماده مورد استفاده ابزاری در طراحی حملات وسیع اینترنتی قرار گرفت.

این کرم به صورت ضمیمه یک نامه با موضوع تبریک سال نو میلادی به کاربران ارسال می‏شود.

در این نامه به شما گفته می‏شود که یک بن تخفیف برایتان در نظر گرفته شده که می‏توانید در هنگام مراجعه به هر کدام از رستوران‏های مک دونالد از آنها استفاده کنید. اما این بن تخفیف، چیزی نیست به جز یک کرم رایانه‏ای که با کلیک بر روی آن، رایانه شما با آلودگی نسبتا شدیدی مواجه خواهد شد.

 

Agent JEN-، پستچی قلابی!

تصور کنید که یک پستچی به درب منزل شما مراجعه می‏کند تا یک بسته پستی را به شما تحویل دهد اما به محض اینکه شما درب خانه را باز کردید، لشکری از مجرمان و جنایتکاران مسلح آماده‏اند تا به خانه شما سرازیر شوند و تا جایی که قدرت دارند آن را زیر و رو و حتی به طور کامل ویران کنند.

این تروجان و به دنبال آن دسته‏ای از کدهای مخرب ریز و درشت در پس نامه‏ای مخفی شده‏اند که شاید شما هم آن را در صندوق پست الکترونیک خود پیدا کنید. به هر حال این ‏نامه از یکی از ادارات محلی یا مرکزی پست به شما ارسال شده‏اند که اگر به هر دلیل فایل ضمیمه آن را اجرا کنید، شاهد یک فاجعه دیجیتال خواهید بود.

 

Banb.FXT- ، به هر حال شما بی‏گناه نیستید !

این کرم خطرناک هم در نامه‏های الکترونیک مخفی می‏شود، اما برای انتشار از روش بسیار جالبی استفاده می‏کند.

در این نامه‏ها که به ظاهر از طرف اداره محلی پلیس و یا یک مرکز امنیتی به کاربر ارسال می‏شوند، وی متهم به مشارکت در جرم‏های رایانه‏ای و اینترنتی شده و IP وی توسط ماموران امنیتی ردیابی و ثبت گردیده است. سپس از وی خواسته می‏شود که گزارش اتهام خود را با کلیک بر روی ضمیمه نامه دریافت کند، اما این فایل متنی هم چیزی نیست به جز نسخه‏ای از یک بد افزار که با نصب خود در سیستم رمزهای عبور و شماره‏های حساب‏ بانکی شما را در حین اتصال به بانک‏های آنلاین، سرقت می‏کند.

virus

Sinowal.VTJ-، پیشدستی فوق العاده!

این کد مخرب یکی از عجیب‏ترین و منحصر بفرد‏ترین ویروس‏های منتشر شده در سال 2008 میلادی بوده است.

ابتدا نامه‏ای را در صندوق پستی خود مشاهده می‏کنید که از طرف شخصی ناشناس برایتان ارسال شده. آن را باز می‏کنید... شخص ناشناس به شما گفته است که تاکنون چندین بار از آدرس شما برای وی ویروس‏های خطرناکی ارسال شده است و اینکه وی به عمدی یا غیر عمدی بودن این مسئله اهمیتی نمی‏‏دهد؛ اما در صورت تکرار، این مسئله را با مستندات موجود به پلیس اطلاع خواهد داد.

مستندات موجود برای اطلاع شما نیز به نامه ضمیمه شده‏اند. اما دستپاچگی و سپس کلیک بر روی این فایل، رایانه خود را در معرض حمله کرم Sinowal.VTJ قرار خواهید داد که یکی از مخرب‏ترین و سمج‏ترین ویروس‏های رایانه‏ای است.

 

Bat.Gen.D- آشپز بی‏مزه!

اگر به فایلی مشکوک برخورد گردید که نام آن «دستور پخت انواع کیک به شیوه اسپانیایی» بود روی آن کلیک نکنید. البته اگر هم روی آن کلیک کنید اتفاق خاصی نمی‏افتد؛ چون در ابتدا همه چیز خوب پیش می‏رود. این فایل خود را دستورالعمل کامل آشپزی و پخت شیرینی معرفی می‏کند. اما پس از مدتی می‏فهمید که در حقیقت این کد، ابزاری را در رایانه شما نصب کرده که خود یک موتور ساخت و تولید ویروس‏های رایانه‌ای‏ست. از این به بعد داستان را خودتان حدس بزنید!

 

-Banker.LIN همه خرابکاری‏های رئیس جمهور!

اگر با یک فایل با تصویر پرچم ایالات متحده برخورد کردید، حتما به آن شک کنید.

به احتمال زیاد این فایل، به یک کرم رایانه‏ای آلوده است که از طریق حافظه‏های جانبی، صندوق‏های پست الکترونیک و یا از طریق کنجکاوی شما برای مشاهده یک فیلم اینترنتی جذاب از انتخابات اخیر ایالات متحده در رایانه شما وارد شده است.

رمزهای عبور و اطلاعات بانکی شما هدف اصلی این کرم محسوب می شوند. پس یا از ضد ویروس‏های به روز استفاده کنید و یا هفته‏ای یکبار تمام اطلاعات بانکی خود را تغییر دهید!

 

Banbra.GDB به هر حال شما بی‏گناه نیستید!

اگر روزی پلیس به منزل شما مراجعه کند، شاید در را به روی او باز کنید و وی را به منزل خود راه دهید و شاید از او درخواست مدارک شناسایی کنید در مورد انتشار کرم Banbra.GDB  نیز دقیقا همین شرایط حاکم است.

این بدافزار خود را به عنوان یک اطلاعیه پلیسی جا می‏زند و به کاربر اعلام می‏کند که متاسفانه از رایانه‏ وی در یک حمله خرابکارانه اینترنتی استفاده شده و از وی می‌خواهد که اطلاعات مفصل را با مراجعه به لینک زیر دریافت نماید. به محض اینکه کاربر برای درخواست اطلاعات بیشتر، روی لینک موجود در پایین نامه کلیک می‏کند یک کرم اینترنتی به شکل نامحسوس در رایانه وی نصب می‏شود و به سرقت اطلاعات شخصی وی می‏پردازد.

براساس اعلام Pandalabs، لابراتوارهای امنیتی پاندا، با توجه به منسوخ شدن بسیاری از روش‏های فریبکارانه که کاربران را به دانلود فایل‏های آلوده یا کلیک بر روی لینک‏های مخرب تحریک می‏کنند، بکارگیری روش‏های جدید مانند استفاده از کدهایی به نام ترس افزار یا Shockware مورد توجه خرابکاران اینترنتی قرار گرفته است. این نوع بدافزار که نمونه‏هایی از آنها را در همین گزارش ملاحظه فرمودید، با دستپاچه کردن کاربران و ایجاد ترس و دلهره آنها را به انجام عملکردهای سریع و ناآگاهانه که معمولا بسیار نا ایمن هستند، وادار می‏کند.

برای اطمینان از عدم وجود کدهای مخرب در سیستم‏ها و شبکه‏های رایانه‏ای می‏توانید به ترتیب از برنامه‏های آنلاین و رایگان Panda ActiveScan و Panda MalwareRadar به آدرس www.infectedornot.com استفاده فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد