دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

شناسایی کامل گوشی قبل از خرید

شناسایی کامل گوشی قبل از خرید 

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربران تلفن‌همراه هستید که در هنگام خرید، تنها به ظاهر آن توجه نمی‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.
بهترین راه برای شناخت یک گوشی تلفن‌همراه این است که مدتی با آن کار کنید تا از نقاط ضعف و قوت آن مطلع شوید ولی معمولا این امکان همیشه فراهم نیست و شما فقط می‌توانید با پرس‌وجو از منابع معتبر، تنها با بخشی از امکانات آن آشنا شوید و یا این‌که در لحظه خرید از فروشنده بخواهید که اگر یک نمونه روشن از گوشی دارد، آن‌را برای مدتی کوتاه در اختیار شما بگذارد.
این امر بسیار ضروری است چون یک کاربر ممکن است از نوع کار با منوهای گوشی، فضای نوشتن پیام‌ها و یا تنظیمات دوربین گوشی راضی نباشد و نتواند تا مدت‌ها این وضع را تحمل کند.
با این حال یک راه‌حل جدید پیش روی شما وجود دارد که می‌تواند در نوع خود یک تجربه جدید و منحصر به‌فرد باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در یک فضای الکترونیکی با هر نوع یا مدل از گوشی‌های تلفن‌همراه کار کنید و از ریزترین جزئیات کاربری آن مطمئن شوید.
این فضای الکترونیکی، یکی دیگر از امکاناتی است که جهان اینترنت در اختیار ما گذاشته است و ما می‌توانیم با رفتن به یک سایت اینترنتی، هر گوشی را که قصد خریدن آن‌را داریم از تمام وجوه و جهات مورد بررسی قرار دهیم.

شما می‌توانید قبل از خرید یک گوشی تلفن‌همراه به سایت زیر

http://www.tryphone.com/phoneselect.seam
مراجعه کنید و از فهرست گوشی‌هایی که در صفحه اصلی سایت قرار داده شده است استفاده کنید و در یک فضای الکترونیکی، گوشی خود را در دست بگیرید و در منوهای آن به جست‌وجو بپردازید.
ذکر این نکته ضروری است که برای استفاده از امکانات سایت می‌بایستی Flash Player روی رایانه شما نصب باشد.
با انتخاب گوشی مورد نظر، صفحه جدیدی باز می‌شود و در آن پس از مدت کوتاهی تصویر شبیه‌سازی شده گوشی در سمت چپ صفحه پدیدار می‌شود.
شما می‌توانید با کلیک روی بخش‌های مختلف دستگاه با امکانات آن آشنا شوید.
در همین صفحه و در سمت راست، در زبانه Specs و overview، اطلاعات فنی مربوط به دستگاه تلفن‌همراه نوشته شده است.
در زبانه Demos، تصاویر متحرک مربوط به عملیات اجرایی گوشی قابل مشاهده است.

منبع : بایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد