دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

مزیت های ویندوز 7(قسمت دوم)

مدیریت فایل ها:

در ویندوز 7 محیط جدید به نام Library (کتابخانه) ایجاد شده است. که براحتی می توانید فایل ها و فولدرهای خود را دسته بندی کنید. این ویندوز بطور پیش فرض داری 4 کتابخانه ی Document، Pictures، Music و  Video است و دیگر مهم نیست اطلاعات شما در کدام درایو یا فولدر است، با این قابلیت جدید کافی است به عنوان مثال عکس های خود را در کتابخانه Pictures اصطلاحا include کنید. با این کار همه عکس های خود را بصورت مجازی در یکجا  جمع می کنید و امکان مدیریت مستقیم (Delete, Rename, Copy, …) را بر روی فایلهای خود خواهید داشت.

علاوه بر این قابلیت جستجو در هر درایو یا فولدر به سریعترین زمان ممکن صورت می گیرد و حتی در میان محتوای متن فایلهای Word، Html، Mp3 و ... عبارت مورد نظر شما را جستجو می کند.

سازگاری با انواع سخت افزار:

شرکت مایکروسافت ادعا نموده که مشکل شناسایی و نصب درایورهای سیستم را برطرف کرده است و نیازی به جستجو برای نصب آنها ندارید. تعداد درایورهای مورد شناسایی در ویندوز حدود ویستا 80000 بود که در ویندوز 7 این عدد بسیار افزایش پیدا کرده است و حتی کارت های گرافیک NVidia را نیز براحتی شناسایی می کند.

مصرف باطری:

 


یکی دیگر از فاکتورهای کارایی ویندوز 7 صرفه جویی در مصرف برق است. در واقع با این سیستم عامل جدید، مایکروسافت تکنولوژی جدیدی را با هدف افزایش عمر باطری معرفی می کند. یکی از موارد قابل اشاره در این راستا قابلیت کم نور شدن صفحه نمایش است که مصرف باطری را کاهش می دهد. به طور پیش فرض این ویندوز دارای 3 الگوی مصرف باطری است: Power Saver، Balanced، High Performance که مورد آخر را می توانید از طریق Power options در کنترل پنل فعال کنید. در شکل زیر نتایج یکی از تستهای PC Word برای عمر باتری آمده است.

 

 

نیازهای کم:

یکی از نکات برجسته ویندوز ۷ پشتیبانی از پیکربندی سیستم های ضعیف است. این امر در ویستا به خوبی محقق نشده است؛اگر چه هنوز حداقل های سخت افزاری برای ویندوز ۷ توسط مایکروسافت ارائه نشده است ولی این چنین به نظر می رسید که این سیستم عامل با حداقل ۵۱۲ مگابایت رم و ۱ گیگاهرتز پردازده و ۸ گیگابایت فضای هارد قابل اجرا شدن است که در مقایسه با ویستا تغییرات بسیار چمشگیری داشته است. نکته دیگری که ویندوز ۷ را نسبت به ویستا متمایز میکند حجم ویندوز پس از نصب است که به ۶ گیگابایت رسیده و نسبت به ویستا (حدود ۱۱ گیگابایت) تقریبا نصف شده است. از نکات جالبی که میتوان در مورد ویندوز ۷ به آن اشاره کرد این است که این سیستم عامل بر روی پردازنده های ATOM شرکت Intel نیز کار میکند؛ نمونه آن یکی از مدل های ACER Aspire One با ۱۲ گیگابایت هارد SSD و پردازنده ATOM N270 است.لازم به ذکر است که مایکروسافت سازگاری کامل ویندوز ۷ با هاردهای فلش (SSD) را تائید کرده است.

بهبود یافتن مدیریت شبکه:

در ویندوز 7 شبکه ها براحتی شناسایی می شوند و از همه جالبتر اینکه می توانید فقط با یک کلیک روی آیکون شبکه، لیست شبکه های خود را ببینید و با کلیک بعدی به این شبکه ها متصل شوید و یا اتصال شبکه را قطع کنید!

 

 

نسخه های جدید نرم افزاری:

یکی دیگر از موارد جالب ویندوز 7 بهره گیری از نسخه های جدید Paint، Wordpad، Calculator، و همچنین .Net Framework 4 ، Internet Explorer 8، windows Media Player 12 و DirectX 11 است.

سازگاری با نرم افزارهای مختلف:

یکی از بزرگترین مشکلات ویندوز ویستا این بود که با همه ی نرم افزارها و بازیها سازگاری نداشت و این علت عمده ی بازگشت کاربران به ویندوز XP بود. خوشبختانه در ویندوز 7 این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است. اگر روی فایل Setup نرم افزار خود راست کلیک کنید، گزینه ای با عنوان Troubleshoot Compatiblity ظاهر می شود و اگر روی آن کلیک کنید، بصورت مرحله ای شما را راهنمایی می کند تا مشکل سازگاری را برطرف سازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد