دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

بهینه سازی سایت برای بینگ

Bing یا بینگ موتور جستجوی جدید مایکروسافت است که جایگاه موتور جستجوی قبلی این غول نرم افزاری یا Live را تصرف کرده است. بینگ مانند موتور های جستجوی دیگر دنیای وب را می خزد و اطلاعات را جمع آوری می کند تا آنرا در نتایج جستجوی خود به بهترین نحو در اختیار کاربرانش قرار دهد. بینگ مدعی است در نتایج جستجوی خود می تواند جواب هر سؤالی را بدهد.

بینگ نتایج را به شکل های مختلف دسته بندی می کند تا کار کردن با آن برای کاربر ساده و راحت باشد. در این مقاله می خواهیم به بررسی روشهای بهینه سازی یک سایت برای بینگ بپردازیم. و ببینیم چه عواملی به قرار گرفتن در صدر نتایج جستجوی این غول تازه وارد اینترنتی کمک می کند. و اگر شما هم یک وب سایت اینترنتی دارید بد نیست به این نکات توجه داشته باشید.

محتوا

به نظر می رسد بینگ به حجم محتوا و اطلاعات موجود در یک صفحه وب بیش از دیگر موتور های جستجو اهمیت می دهد. و به عنوان یک پیشنهاد فکر می کنم بد نباشد اگر که مطالب شما حداقل 300 کلمه داشته باشد تا بتواند موقعیت مناسبی در نتایج جستجو داشته باشد.

 

عمر دومین

شواهد حاکی از آن است که بینگ به عمر یک دامنه اینترنتی اهمیت زیادی می دهد چون هر چه یک دامنه اینترنتی عمر بیشتری داشته باشد به این معناست که صاحب آن تجربه بیشتری دارد بنابراین فکر بدی نیست اگر بخواهید یک دامنه اینترنتی با عمر بالا را خریداری کنید.

 

تیتر مناسب

تیتری که با موضوع صفحه تناسب داشته باشد در نتایج جستجو موقعیت خوبی کسب می کند. بنابراین سعی کنید تیتر هایی بنویسید که مختصر و مفید اطلاعات و موضوع صفحه را توصیف کند.

 

لینک های خارجی

بسیاری از موتور های جستجو از جمله گوگل اگر با تعداد زیادی لینک در صفحات شما روبرو شوند از رتبه این صفحات می کاهند و به رتبه سایت هایی که به آنها لینک داده شده است می افزایند ولی در بینگ این گونه نیست و این لینک ها تاثیر مثبتی در رتبه سایت شما دارند.بنابراین پیشنهاد می کنم برای ایجاد شرایط بهینه تعداد مناسب لینک به وب سایت هایی با رتبه مناسب قرار دهید. که در اکثر موتور های جستجو از جمله بینگ تاثیر مثبت در رتبه وب سایت شما دارد.

 

متن لینک

هنگامی که به صفحات داخلی وب سایت خود لینک می دهید بسیار مهم است که متنی که برای نمایش لینک به کار می برید متناسب، گویا و مرتبط باشد سعی کنید هنگام لینک دادن به صفحات داخلی خود در متن لینک به اندازه کافی دست و دلبازی کنید و این متن ها را خیلی خلاصه نکنید چون این متن ها نه تنها در بینگ بلکه در بسیاری موتور های جستجوی دیگر می تواند تاثیر گذار باشد

 

وبلاگ نویسی نه!

آن گونه که از بررسی در نتایج جستجوی بینگ بر می آید وبلاگ نویسی در بینگ خیلی با ارزش نیست و به وبلاگ ها رتبه خوبی اختصاص نمی دهد.

 

آنچه گفته شد فقط یک سری توصیه برای بدست آوردن رتبه بهتر در نتایج جستجوی بینگ بود و البته قرار دادن مطالب جدید و متنوع و به روز رسانی منظم وب سایت برای هر موتور جستجویی بسیار مهم است و نباید از آن غافل شوید. 

 

ترجمه: علی یزدی مقدم 

 

منبع یاد بگیر دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد