دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

راهی برای ویروسی نشدن سیستم از طریق فلش مموری

حافظه های فلش که به عنوان ابزار انتقال فایل به کار می رود یکی از ساده ترین و سریع ترین راه ها برای انتقال ویروس است. یک راه خیلی ساده برای اینکه متوجه شوید آیا فلش شما ویروسی شده است یا نه تا از ویروسی شدن سیستم جلوگیری کنید.


شناخت طرز کار ویروس هایی که با فلش مموری پخش می شوند:

ویروس هایی که در حافظه فلش شما مهمان می شوند حداقل دو کار انجام می دهند:

یک: خودشون رو درقسمتی از حافظه فلش شما کپی می کنند.

دو: یک فایل به اسم Autorun.inf در ریشه حافظه فلش می سازند تا به محض وارد کردن فلش در کامپیوتر خودشان را اجرا کنند. این ویروس ها اگر ببینند که فایلی به اسم Autorun.inf از قبل در فلش شما وجود دارد اون رو پاک می کنند و فایل خودشون رو می سازند.
قسمتی که همه این نوع ویروس ها در فایل Autorun.inf جایگزین می سازند اینطور است:
[AutoRun]
Open=Virus.exe
در جلوی دستور open آدرس و نام ویروس نوشته می شود که می تواند هر نامی باشد.
راه شناسایی ویروسی بودن فلش:

برنامه Notepad رو باز کرده و متن زیر رو در اون کپی کنید.
[AUTORUN]
Icon=icon.ico
Label=Name
در جلوی Icon= باید آدرس یک آیکون که در حافظه فلش تون قرار داره رو بنویسید. برای این منظور یک فایل آیکون را (حتی الامکان شکل فلش مموری باشد بهتر است.) در فلش خود کپی کرده و نام آن را icon بگذارید.
در جلوی Label= نام دلخواه خود را بنویسید. (مثلا اسم خودتون البته به انگلیسی). این فایل رو با اسم Autorun.infدر ریشه درایو فلش تون ذخیره کنید.
حالا یک بار فلش رو از کامپیوتر بکشید و بعد وارد سازید. باید شکل آیکون و نامی که انتخاب کرده اید نمایش داده شود. از این به بعد هر زمان فلش شما ویروسی شود آیکون و اسمی که شما انتخاب کرده اید به نمایش در نخواهد آمد و ویروس به جای فایل Autorun.infشما، فایل خودش را جا داده است و خودش را اجرا کرده است. تا اینجا فقط فهمیدیم که فلش ویروسی شده اما نتونسیم از ویروسی شدن سیستم جلوگیری کنیم:
راه حل این است که همواره هنگام وارد کردن فلش به سیستم کلید Shift را نگه داشته تا درایو فلش در My Computer اضافه شود. حالا با توجه به اسم درایو فلش و آیکون اون از ویروسی بودن یا نبودن فلش اطلاع می یابیم. اگه درایو فلش آیکون و نام شما رو داشت که مشکلی نیست و به راحتی از فلش مموری خود استفاده کنید ولی اگر نداشت, بدونید فلش شما ویروس داره پس هرگز اون رو با دابل کلیک کردن باز نکنید, بلکه از منوی استارت گزینه Run رو انتخاب کنید و بعد حرف درایو فلش رو نوشته و یک علامت دو نقطه هم بنویسید مثلا K: یا مثلا L: (این حرف رو از با نگاه کردن درایو فلش در My Computer پیدا کنید.)

فایل Autorun.inf را پیدا و اونو باز کنید. ( شاید مخفی باشد.) ببینید جلوی Open= اسم چه فایلی رو نوشته اون فایل که همون ویروس است رو delete کنید. فایل Autorun.inf رو هم delete کنید و فایل Autorun.inf خودتون رو که قبلا ساخته اید و حتما از اون یک کپی هم گرفته اید رو در ریشه درایو فلش کپی کنید و بعد با استفاده از آنتی ویروس فلش خود را پاکسازی کنید. بدین ترتیب سیستم شما آلوده نخواهد شد.

http://suket.mihanblog.com/منبع
نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://video31.vcp.ir

سلام دوست عزیز چند آیا میتونید برام روشی رو بفرستید که وقتی به اینترنت وصل میشم هیچ کس نفهمه کی هستم و از کجام من یک فایل نوشتنی داشتم که از طریق ریجستری یه چیزی رو پاک میکردم و یه مقدار جدید میساختم که متاسفانه پاک شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد