دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

چگونه هر مرورگر دلخواهی را در «حالت محرمانه» باز کنیم؟

اکثر مرورگرهای معروف از قبیل فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، گوگل کروم، اپرا و غیره، حالتی برای مرور صفحات اینترنتی دارند که به آن حالت «مرور محرمانه» یا Private Browsing Mode گفته می‌شود. در این حالت، هیچ اطلاعاتی از شما روی کامپیوتر شخصی ذخیره نمی‌شود و هیچ ردی از سایت‌هایی که مشاهده کرده‌اید به جای نمی‌ماند. اما چگونه می‌توان این حالت را در مرورگر اینترنتی خود فعال نمود؟
گام‌های زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ابتدا یک میان‌بر یا shortcut از مرورگر اینترنتی خود بر روی دسکتاپ کامپیوتر ایجاد کنید. می‌توانید نام این میان‌بر را به «محرمانه» تبدیل کنید تا در موقع لزوم بتوانید آن را به راحتی پیدا کنید.
  2. حال روی این میان‌بر، راست‌کلیک کرده و گزینه properties را انتخاب کنید. در پنجره‌ای که ظاهر می‌شود، قسمت shortcut tab نمایش داده می‌شود.
  3. در جعبه‌ی target box، بعد از کلمه‌ی exe (و اگر کوتیشن وجود دارد، بعد از کوتیشن) یک space بزنید و متن قرمزرنگ زیر را تایپ کنید و سپس دکمه OK را بزنید تا پنجره بسته شود:

برای اینترنت اکسپلورر: -private

برای فایرفاکس: -private

برای گوگل کروم: –incognito

برای اپرا: -newprivatetab

اگر این گام‌ها را دقیقاً طی کنید، حالا باید یک میان‌بر از مرورگر اینترنتی دلخواهتان بر روی دسکتاپ داشته باشید (به نام «محرمانه») که هر گاه آن را اجرا کنید، مرورگر اینترنتی شما در حالت «مرور محرمانه» اجرا شده و هیچ ردی از سایت‌هایی که مرور کرده‌اید به جای نخواهد ماند.

توجه کنید که در مورد فایرفاکس، پس از اینکه با روش فوق توانستید آن را باز کنید، باید به منوی Tools نگاه کنید؛ در صورتی که گزینه‌ی Start Private Browsing را دیدید، به این معناست که هنوز وارد حالت محرمانه نشده‌اید و باید این گزینه را بزنید تا وارد حالت محرمانه شوید و این گزینه به Stop Private Browsing تبدیل شود.

منبع