دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

گوگل با شبکه اجتماعی Google +1 می آی

گوگل پلاس وان

طی چند سال اخیر خبرها و پیش بینی های زیادی راجع به شبکه اجتماعی گوگل بوده است.این بار نام Google +1 یا گوگل پلاس وان شنیده می شود .ظاهرا اهمیت Google + 1 به قدری است که سرگی برین یکی از ۲ صاحب گوگل به صورت جدی روی این پروژه کار می کند و نقش مهمی در Develop این پروژه دارد .

نام Plus One هم از روی یک سری قابلیت های پروژه انتخاب شده است .البته منابعی هم گفته اند که نام این پروژه @Google یا At Google می باشد.

بدون شک فیس بوک و توییتر محبوب ترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر هستند و باید دید آیا برای ضلع سوم هم جایی هست ؟ براساس خبری از Techcrunch عملکرد گوگل پلاس وان شباهتهایی با دکمه لایک در فیس بوک و Retweet در توییتر دارد و اگر این فرضیات درست باشد باید دید چه بلایی سر دکمه Buzz در گوگل باز می آید !

متاسفانه هیچ کس از گوگل اطلاعات زیادی راجع به این پروژه نداده است .منابعی به Techcrunch گفته اند که Google + 1 یک تولبار است که در تمام سرویس های گوگل ظاهر می شود و حتی به صورت یک افزونه در کروم قرار می گیرد.البته احتمال این نکته به نظر کم می آید زیرا کاربران به اندازه کافی تولبار های متعدد را تجربه کرده اند .

علی رقم موفقیت گوگل در سرویس هایی مثل Gmail ، گوگل ریدر ، Calender ، گوگل داک ، گوگل کروم و … این شرکت بزرگ در زمینه سوشیال ۲ پروژه تقریبا نا موفق داشته است یعنی گوگل بار و گوگل ویو .البته چند وقت پیش شایعاتی مبنی بر سرویس  Google Me هم شنیده می شد که با روی کار آمدن نام Google +1 پیش بینی ها و شایعات پیرامون این پروژه می باشد .البته باید قبول کرد در کل هدف گوگل مقابله با فیس بوک و توییتر با ارائه یک سرویس واحد می باشد و این موفقیت برایش خیلی مهم است .

منبعhttp://vizviz.net/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد