دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

فناوریهای دیجیتال

منبع : www.AsanDownload.com



گزارش اقلیت هم قدیمی شد
فیلم گزارش اقلیت و صحنه تکان‌دهنده تکنولوژی صفحه‌های لمسی خاطرتان هست که آدم آرزو می‌کرد جای کامپیوتر خانگی‌اش یکی از آنها را داشته باشد؟ حالا آن را چند برابر کنید! موسسه فنی مهندسی فرانهافر آلمان سیستمی طراحی کرده است که حتی برای اشاره تصاویر از راه دور به دستکش هم نیازی نداشته باشید و می‌تواند چندین دست را تشخیص دهد. این درست است که کنکت مایکروسافت حرکت بدن را تشخیص می‌دهد،‌ ولی تشخیص حرکت انگشتان با جزئیاتش کار بزرگی است و باید منتظر محصولاتی که از این فناوری تولید می‌شوند ماند.  

 موتورولا دروید هوشمند

خیلی‌ها حتی یک مکعب معمولی 3در3 روبیک را نمی‌توانند حل کنند و آن وقت آقای دیوید گیلدی، به‌کمک روباتی که با لگو ساخته است، یک آندروید را وادار کرده است که مکعب 7تایی روبیک را حل کند و این گوشی از طریق بازوی لگوروباتی خود ظرف مدت 38دقیقه و 53 ثانیه این معما را حل کرد.

منبع : www.AsanDownload.com



تلفن مچیآیا می‌شود روزی گوشی‌های تلفن همراه را فراموش کرد و به‌جای آن از مچ‌بندهای موبایل استفاده کرد؟ به‌نظر نمی‌رسد پاسخ این سوال مشخص باشد. تلفن مچی Atomic9 یک تلفن با بلندگو است که گاهی اوقات می‌تواند مفید باشد. این تلفن که با بلوتوث به گوشی متصل می‌شود، می‌تواند تماس‌ها را پاسخ بدهد و حتی شماره فرد را هم نشان دهد، اما اگر بخواهید تماس شما را کسی نشنود، بهتر است از این مچ‌بند که فقط بلندگو دارد، استفاده نکنید.


منبع : www.AsanDownload.com



باتری با مزه هیدروژن
طی دهه‌های گذشته، ‌همواره شرکت‌ها به این می‌اندیشیدند که سوخت هیدروژنی قابل دسترس را چگونه می‌توان ساخت؟ سرانجام شرکتی به خودش جرات داد تا کمی هیدروژن داخل یک سلول بریزد و قرار است تا آخر امسال نیز اولین نمونه‌های این محصول که HydroFULL نام دارد، به بازار بیاید. سوخت هیدروژنی مساوی است با هوای پاک! 


منبع : www.AsanDownload.com



غذاچاپ‌کن
ناخدا پیکارد در پیشتازان فضا را طرفداران علمی- ‌تخیلی خوب می‌شناسند. یکی از تصورات خیالی این نویسندگان نیز به همت چاپگر غذایی که دانشگاه MIT تولید کرده است، به واقعیت بدل می‌شود. این مدل که با الهام‌گیری از پرینترهای سه‌بعدی طراحی شده است، می‌تواند انواع مواد غذایی را در اندازه‌های نانو با هم ترکیب کرده و مزه مرتبط را تولید کند. 


منبع : www.AsanDownload.com



 

اولین کنترل صوتی دنیاسازنده این مجموعه مدارهای عجیب و غریب می‌گوید که این دستگاه به‌زودی به یکی از بهترین ابزارک‌های دیجیتال تبدیل خواهد شد و در حال حاضر نخستین دستگاه کنترل از راه دور چندمنظوره‌ای است که با همه سنسورها کار می‌کند. این دستگاه که با دریافت صدا کار می‌کند، به‌جای استفاده از کنترل‌های بیشمار و دکمه‌های تمام نشدنی هر کدام از آنها، دستور انسانی آن را دریافت می‌کند: دستور «‌تلویزیون، صدا کم شود!» برای کم کردن صدا کافی است.



بالاخره کاغذ شکست خورد
آمازون اعلام کرد که آمار فروش کتاب‌های الکترونیکی این شرکت بیشتر از آمار فروش کتاب‌های کاغذی آن است و این رقم حدود 50درصد افزایش را نشان می‌دهد. این اقدام اهمیت چاپ الکترونیک و استفاده از ابزارک‌های دیجیتال را نشان می‌دهد که بهتر است به‌زودی شاهد انواع آنها در ایران باشیم تا از مصرف بی‌رویه کاغذ جلوگیری شود. 


om



سه‌راهی مهربانوقتی منابع کم باشد، همواره عنصر مهربانی دخیل می‌شود. این در مورد سه‌راهی‌ نیز صدق می‌کند. سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا قبلا کسی به فکر این طرح نیفتاده بود و به‌جای طرح‌های سنتی که نهایتا تا 5 پریز قابلیت اتصال دارند، می‌توان با این دستگاه تا دوبرابر دستگاه‌های قبلی پریز به آن متصل کرد.


منبع : www.AsanDownload.com

منبع: کلیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد