دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

این بار گوگل تشخیص می‌دهد که سایت شما هک شده!

به گزارش فارنت اخیراً در نتایج جستجو گوگل امکان جدیدی قرار داده شده است که به وسیله آن شناسایی سایت‏های هک‌شده آسان می‎شود. در صورت کلیک کردن بر روی این سایت‎ها، گوگل پیام هشداری به کاربر می‎دهد که البته کاربر می‎تواند این هشدار را نادیده بگیرد. نکته اینجاست که شرکت گوگل به صاحبان سایت هک شده هم یک پیام هشدار می‎فرستد و برای این کار، از نشانی‎های ایمیل که در صفحات سایت هک شده، وجود دارد، استفاده می‎کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، این قابلیت جدید مشابه هشدارهایی است که گوگل درباره سایت‎های آلوده به ویروس و دیگر برنامه‎های مخرب نمایش می‎دهد.

شرکت گوگل اطلاعات زیادی درباره نحوه تشخیص سایت‎های هک شده ارائه نکرده است و به همین دلیل بسیاری از کارشناسان نگران آن هستند که روش شناسایی گوگل، چندان دقیق و موشکافانه نبوده و حتی احتمال خطا هم  در آن وجود دارد.

Google Warning

به اعتقاد این افراد، اگر قرار باشد تنها تغییر ناگهانی و عمده محتوای صفحات و سایت، ملاک تشخیص هک شدن یا نشدن یک سایت باشد، امکان بروز خطا و سوء تفاهم بسیار زیاد خواهد بود. تغییر قیافه و طراحی جدید یک سایت، می‎تواند آن سایت را به اشتباه “هک شده” تشخیص دهد. این درحالیست که شرکت گوگل هیچ راهکار مشخص و دقیقی درباره نحوه اعتراض و شکایت مدیران سایت‎ها به تشخیص غلط گوگل، ارائه نکرده است.

شاید شناسایی سایت‎های هک شده توسط گوگل برای آن دسته از موسسات و شرکت‎هایی که پرسنل متخصص برای مدیریت سایت‎های خود ندارند، مفید و موثر باشد اما شناسایی سایت‎های هک شده که تنها چند صفحه ظاهری آنها تغییر داده شده‎ هم کارایی چندانی ندارد. شاید استفاده از فناوری‎های بهتر و پیچیده‎تر برای تشخیص سایت‎های هک شده و فعالیت‎های مخرب در پشت صحنه و درون صفحات، اقدام موثرتری از سوی گوگل باشد.

موضوع نظارت و کنترل بر روی اینترنت در جهان، بتدریج به معضل بزرگی تبدیل شده است که اگر دولت‎های جهان، به صورت یکپارچه نسبت به آن واکنش نشان ندهند، شرکت‎هایی مانند گوگل بر اساس سلایق و منافع خود، راهکارهایی مانند آنچه در این مقاله گفته شد، ارائه خواهند کرد. راهکارهایی که برگشت از آنها، شاید چندان آسان نباشد و در نهایت منجر به سوء تفاهمات و اختلافات زیادی ‎شود. 

 

منبع فارنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد