دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

چگونه آدرس ایمیل مان را از شر اسپمرها حفظ کنیم؟

اگر صاحب وبلاگ و یا وب سایتی هستید، بازدیدکنندگان وبلاگ یا سایت تان، چگونه با شما ارتباط برقرار می کنند؟ آیا صفحه «تماس با ما» یا صفحات مشابهی را به این منظور راه اندازی کرده اید؟ آیا در این صفحه از فرم تماس استفاده کرده اید، یا آدرس ایمیل خود را قرار داده اید؟ استفاده از فرم تماس در بسیاری مواقع، راه مناسبی است. از این طریق هیچکس به آدرس ایمیل شما دسترسی ندارد و نگران اسپم نخواهید بود. اما راه دیگری هم وجود دارد که می توانید ایمیل خود را در سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید، بدون آنکه نگران اسپم باشید.
اسپم چیست؟ 
هر ایمیلی که بدون آگاهی ما و به صورت ناخواسته به صندوق پست الکترونیک مان فرستاده شود، اسپم قلمداد می شود. ایمیل هایی که با اهداف تبلیغاتی، سیاسی و … به صورت ناخواسته برای ما ارسال می شوند، جزو این دسته قرار می گیرند. اسپم ها علاوه بر آنکه باعث پر شدن Inbox و تلف شدن وقت صاحب ایمیل (منظور زمانی است که صرف بازکردن و پاک کردن اسپم ها می گردد) می گردند، مضرات دیگری نیز دارند. اسپم هایی هستند که حاوی ویروسها، تروجانها و … هستند. در این حال ضرر باز کردن آنها دیگر در تلف شدن وقت و انرژی خلاصه نمی شود و ممکن است خطرات جبران ناپذیری در کمین ما باشد.
اسپمر چیست؟

اسپمرها برنامه های جستجوی کوچکی هستند که کارشان یافتن آدرس های ایمیل در اینترنت و ارسال اسپم به آنها است. اگر آدرس های ایمیل با بی دقتی و فرمت معمول نوشته شوند، به راحتی قربانی اسپمرها می شوند. پس باید توجه کنید که تایپ آدرس های ایمیل در صفحات وب به صورت معمولی، همانند قرار دادن گوشت جلوی گربه است.
راه حل:
شما می خواهید آدرس ایمیل تان را در اختیار بقیه قرار بدهید. پس باید کاری کنید که آدرس ایمیل شما در صفحات وب به گونه ای باشد که توسط اسپمرها قابل خواندن نباشد. اما در عین حال کاربران وبلاگ یا سایت شما بتوانند آن را ببینند.
برای مثال اگر در یک صفحه وب، آدرس ایمیل خود را اینگونه بنویسید:

reza@gmail.com

آنوقت هم کاربر و هم نرم افزار اسپمر می تواند ایمیل تان را به راحتی تشخیص دهد.
اما اگر آن را به این صورت بنویسید چطور؟

reza at gmail at com

خوانندگان متوجه می شوند که آدرس ایمیل شما چیست، اما نرم افزار دنبال الگوریتم های ثابت میگردد و بنابراین تشخیص نمی دهد که این یک آدرس ایمیل است. به همین راحتی شما آن را فریب داده اید. اما داستان به همین سادگی نیست و برخی اسپمرها باهوش تر شده اند و حتی این نوع نوشتن را هم تشخیص میدهند. اما با استفاده ازترفندی پیچیده تر می توانید بر آنها غلبه کنید.
برای حل این مشکل، می توانید از سایت هایی رایگان جهت رمزگذاری آدرس ایمیل استفاده کنید. این سایت ها به شما اجازه می دهند که نسخه امن و جدیدی از آدرس ایمیل خود بسازید. به ترتیبی که آدرس ایمیل تان از چشم اسپمرها محفوظ و تنها قابل رویت برای کاربران سایت شما خواهد بود.
با وارد کردن آدرس ایمیل در فرم مربوطه و درخواست کد، تعدادی کارکتر به عنوان آدرس ایمیل رمزنگاری شده، تحویل شما می شود. قرار دادن آدرس ایمیل رمزنگاری شده در صفحه، با گذاشتن این کاراکترها به صورت کدهای HTML یا Javascript امکان پذیر است. توجه کنید در صورتی که از کد Javascript استفاده کنید، باید Javascript در مرورگر کاربران روشن باشد تا بتوانند آدرس ایمیل شما را مشاهده کنند.
سایت های زیادی هستند که این قابلیت را به اشکال گوناگون در اختیار شما قرار می دهند. که محبوب ترین آنها به ترتیب عبارتند از:

http://hivelogic.com/enkoder
http://rumkin.com/tools/mailto_encoder/ 
http://www.knechtology.com/stop-spam/email_encoder.html 
http://www.dynamicdrive.com/emailriddler/
http://www.wbwip.com/wbw/emailencoder.html 

سایت ها و حتی نرم افزارهای بسیاری در این زمینه وجود دارند، که می توانید برای رمزنگاری آدرس ایمیل و حفاظت آن از شر اسپمرها مورد استفاده قرار دهید. اگر مدیر وبلاگ و یا وب سایت هستید و می خواهید آدرس ایمیل خود را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید و همزمان نگهبان اینباکس خود در برابر اسپم باشید، رعایت این نکته الزامی است.


منبع:نگهبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد