دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

همکاری اینتل، سیمانتک و Vasco در پروژه فناوری حفاظت از هویت

فیشر ها همیشه چنان خوب و ناشناس عمل می کنند که حتی ماهرترین کاربران خدمات مالی و بانکداری اینترنتی باید قبل از ورود رمزعبور یک بار دیگه تامل کرده و همه جوانب امنیتی را کنترل کنند. حتی اگر در یک سایت کاملا معتبر و قانونی هم رمزعبور و مشخصات خود را وارد می کنید، باز هم نمی توان چندان از امنیت اطمینان داشت! زیرا ممکن است که پایگاه داده سایت مذکور هک شده و رمزهای عبور و اطلاعات خصوصی درون آن بازیابی شوند. به گمانم زمان آن رسیده که دنبال ابزار جدیدتری برای امنیت باشیم.

خب، شرکت اینتل هم دست به کار شده، با مشارکت سیمانتک و Vasco پروژه ای با نام IPT یا فناوری حفاظت از هویت را پیگیری می کند. هدف این پروژه استفاده از سخت افزار دورن کامپیوتر است که بتواند رمزهای عبور یک بار مصرفی (one-time password) تولید کند، که برای ورود به سایت های سازگار با این تکنولوژی مورد استفاده قرار بگیرند. برای اطمینان از اینکه تنها سیستم های دارای مجوز حقیقی امکان ورود را داشته باشند، دستگاه با سایت ارتباط برقرار کرده و به تبادل اطلاعات می پردازد.

این تکنولوژی تقریبا چیزی شبیه همین دستگاه های Token بانکی است که برای ورود به حساب بانکی تان، با الگوریتم خاصی اعداد تصادفی تولید می کند. فقط در اینجا این سیستم درون پردازنده های Core i3 و i5 و i7 اینتل قرار گرفته تا کم دردسر تر و بسیار امن تر مورد استفاده قرار گیرد.

تنها مشکل این است که اگر فرضا دوست تان به طور اتفاقی در یک جای دور افتاده گیر افتاده باشد و بخواهید با ایمیل کردن شماره و رمز کارت اعتباری تان به وی کمک کنید، با این سیستم امنیت سخت افزاری دیگر کاری از دست تان بر نمی آید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد