دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

تغییر نام کاربری اکانت Guest در ویندوز 7

همیشه گفته ایم یک رمز عبور مستحکم چقدر برای بالا بردن امنیت اهمیت دارد. اما تا به حال به این نکته فکر کرده اید که نام کاربری یا همان user name هم در امنیت نقش مهمی بازی می کند؟ اینجا یک مثال واقعی می بینید تا با اهمیت انتخاب نام کاربری مناسب اشنا شوید.

کاربران ویندوز می دانند که یک حساب کاربری پیشفرض به نام guest در این سیستم عامل وجود دارد. ممکن است ان را فعال کرده باشید تا افراد دیگری در خانه بتوانند از طریق ان به کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشته باشند. ضمنا می دانید که به طور پیشفرض این اکانت دارای رمز عبور نیست.

8guest-w400.jpg

یکی از روش های هکرها برای نفوذ از راه دور و شبکه، استفاده از اکانت های پیشفرض در سیستم ها است. بنابراین یکی از چیزهایی که یک هکر برای نفوذ امتحان می کند فعال بودن اکانت guest است. برای چنین فردی نفوذ کار سختی نخواهد بود چرا که می داند نام کاربری این اکانت guest است و رمز عبوری هم احتمالا روی ان وجود ندارد. حالا خودتان می توانید تصور کنید که عاقبت کار چه خواهد شد.

برای رفع این مشکل می توان نام کاربری این اکانت را عوض کرد. حالا هکر اول باید نام کاربری را پیدا کند تا بعدا به مرحله دوم یعنی کشف پسورد برسد. میبینید که برای او کاربه شدت سخت تر می شود.

اینجا روش تغییر نام کاربری را برای اکانت guest در ویندوز ۷ اموزش میدهیم. برای شروع به کنترل پنل بروید و انجا Administrative Tools را انتخاب کنید.

1guest-w400.jpg

در انجا گزینه Local Security Policy را انتخاب کنید.

3guest-w400.jpg

حالا در این بخش این مسیر را دنبال کنید Security Settings \ Local Policies \ Security Options در بخش policy در سمت چپ این گزینه را انتخاب کنید Accounts: Rename guest account

3guest-w400_0.jpg

حالا اسم را به هر چیزی که دوست دارید تغییر بدهید. اسمی انتخاب کنید که قابل حدس زدن نباشد. دکمه apply را بزنید و ok کنید. حالا می توانید پنجره ها را ببندید.

4guest-w400.jpg

از این پس وقتی می خواهید با اکانت میهمان وارد ویندوز بشوید می بینید که نام کاربری اش عوض شده است. این نکته کوچک و راحت به خوبی به افزایش امنیت سیستم عامل شما کمک می کند اما می توانید از این اصل همه جا استفاده کنید. همیشه سعی کنید نام های کاربری انتخاب کنید که قابل حدس زدن نباشد و نام های کاربری پیشفرض را تغییر دهید.

5guest-w400.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد