دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

نحوه لاگین در کلاینت ها و سرویس ها برای دسترسی به حساب های گوگلی

نحوه لاگین در کلاینت ها و سرویس ها برای دسترسی به حساب های گوگلی که از Two-Step Verification استفاده می کنند


کاربرانی که قابلیت Two-Step Verification در گوگل را برای خود فعال کرده اند، می توانند به راحتی در سایت ها و سرویس های مختلف گوگل، لاگین کنند. اما لاگین کردن در کلاینت ها و سرویس هایی که به حساب کاربری گوگل متصل شده و امکاناتی را به کاربران می دهند، پس از فعال سازی این سیستم جدید، مانند سابق نخواهد بود و لازم است برای هر کلاینت یا سرویس رمزعبور جدیدی ایجاد شده و از آن استفاده شود.

قبلاً در مورد چگونگی فعال سازی و استفاده از Two-Step Verification در نگهبان توضیح داده ایم:

امکان جدید گوگل برای افزایش امنیت حساب کاربران

در این مطلب به چگونگی ایجاد رمزهای عبور متفاوت برای نرم افزارها، کلاینت ها و سرویس هایی که به حساب گوگل متصل می شوند خواهیم پرداخت. چرا که به دلیل تازگی سیستم ورود جدید گوگل، اغلب کلاینت ها و سرویس های قدیمی هنوز راهی برای دریافت رمزعبور ثانویه ندارند. به همین دلیل باید راه دیگری برای دسترسی به آنها وجود داشته باشد. و این راه ایجاد رمزهای عبور متفاوت و خاص برای هر نرم افزار، کلاینت و سرویس است.

برای اینکه برای هر سرویس و کلاینتی رمزعبور مخصوص به خود اختصاص دهید و همچنین هر زمان که خواستید بتوانید جلوی دسترسی هر کدام را بگیرید، به این صفحه که می توانید آن را در صفحه تنظیمات کاربری خود، تحت عنوان Authorizing applications & sites نیز پیدا کنید، مراجعه نمایید. در این صفحه می توانید لیست سایت ها و سرویس هایی که با حساب کاربری گوگل تان در آنها لاگین کرده اید، مشاهده نمایید.

1-set_up_googles_two-step_verification_now_for_seriously_enhanced_security_for_your_google_account.jpeg

در این بخش می توانید به هر کدام که از Two-Step Verification پشتیبانی نمی کند، رمزعبوری ویژه و منحصر به فردی اختصاص دهید. برای این کار لازم است این اعمال را انجام دهید:

۱- نام نرم افزار یا ابزار مورد نظر را که می خواهید برای آن رمزعبور اختصاصی ایجاد کنید، در بخش مشخص شده تایپ کنید.
۲-سپس بر روی Generate Password کلیک کنید.
۳-گوگل یک رمزعبور ۱۶ کارکتری برای نرم افزار مربوطه اختصاص می دهد که می توانید از آن برای اتصال به حساب گوگلی خود توسط نرم افزار مربوطه استفاده کنید.

 نمونه ای از رمزهای عبور ۱۶ کارکتری گوگل در تصویر زیر مشخص است.

2-set_up_googles_two-step_verification_now_for_seriously_enhanced_security_for_your_google_account-1.jpeg

در صورتی که از احراز هویت دو مرحله ای (Two_Step Verification) استفاده کنید، بر خلاف ورود به حساب های گوگل از طریق وب، برای دسترسی به کلاینت ها و ابزارهای قابل اتصال به گوگل، می توانید با وارد کردن رمزعبوری که برای هر یک توسط گوگل اختصاص داده اید، استفاده کنید. این رمزعبور فقط برای یک لاگین در نرم افزار، کلاینت و یا ابزار مربوطه، معتبر است.

شما هر زمان که بخواهبد می توانید از این صفحه جلوی دسترسی هر کدام از نرم افزارها، ابزارها و همچنین رمزهای عبور به حساب گوگل تان را بگیرید.

همچنین در همین صفحه می توانید اطلاعات تلفن همراه و حتی رمزهای عبور ثانویه ای که به عنوان رمزهای پشتیبان، پرینت گرفته بودید را پاک کنید.

تاکید می شود که استفاده از تمامی امکاناتی که شرح داده شد، برای کاربرانی که از Google Apps بر روی دامین خود استفاده می کنند نیز وجود دارد. حتی کاربرانی که به رایگان از این سرویس بهره می برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد