دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

مدیر گوگل: ما می‌دانیم که شما چطور فکر می‌کنید

اریک اشمیت گفت: «واقعیت این است که موتورهای جستجو، همچون گوگل این اطلاعات را برای مدتی حفظ می‌کنند و به عنوان مثال این مهم است که همه ما در آمریکا تابع قانون وطن‌پرستی باشیم. این امکان وجود دارد که همه اطلاعات در دسترس حاکمیت باشد.»
مدیر گوگل در دو سال اخیر جملاتی جالب می گوید که نشان می دهد سرویس گوگل چقدر به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا برای کنترل مردم و نفوذ به حریم خصوصی کاربران اینترنتی کمک می کند.

به گزارش گرداب، سایت "خانه شفاف سازی اطلاعات" (information clearing house) در مطلبی در خصوص شرکت گوگل و نقش آن برای کنترل و اشراف اطلاعاتی آمریکا به جهان می نویسد: «شرکت گوگل در صدر شرکت‌های وابسته به دولت قرار دارد. این شرکت از سوی سازمان سیا پایه‌ریزی شده و در واقع بازوی شرکتی سازمان اطلاعات است.»

این گزارش جملات جالبی را از "اریک اشمیت"، مدیر گوگل نقل می کند که طی دو سال اخیر در شرایط مختلف نقل کرده و نشان می دهد که سرویس گوگل چقدر به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا برای کنترل مردم و نفوذ به حریم خصوصی کاربران اینترنتی کمک می کند.

این مقاله می افزاید: «اریک اشمیت، مدیر گوگل، مهمان ویژه‌ همیشگی گروه پرنفوذ بیلدربرگ، بارها در موقعیت‌های گوناگون نشان داده است که اهمیتی برای حریم خصوصی و اصلاحیه چهارم قائل نیست.»

تنها در دو سال گذشته، وی چنین اظهاراتی داشته است: «اگر می‌خواهید کاری کنید که نمی‌خواهید کسی بداند، بهتر است از ابتدا آن کار را انجام ندهید. کسانی که دوست ندارند سیستم رصد خیابانی گوگل از خانه و محل کارشان عکس بگیرد، می‌توانند جای دیگری بروند.

من فکر می‌کنم در واقع اغلب افراد نمی‌خواهند که گوگل به پرسش‌هایشان پاسخ دهد، بلکه می‌خواهند گوگل به آنها بگوید که در آینده چه کاری را انجام بدهند. ما می‌دانیم که شما کجا هستید. ما می‌دانیم که شما کجا بودید. ما کم و بیش می‌دانیم که شما چه فکر می‌کنید.

در اینترنت (شبکه بین‌المللی) همه چیز، به عنوان بخش الحاقی به مغز شما متصل می‌شود.

سیاست گوگل رسیدن به مرز غیرمتعارف بودن و نه عبور از آن است. شاید "گوگلِ ایمپلنت" این مرز را در نوردد.

هر جوانی، زمانی که به سن میان‌سالی برسد، خود به‌ خود نیازمند تغییر نامش خواهد بود تا حماقت‌ها و لودگی‌هایی را که در وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی ذخیره شده‌اند، انکار کند.

این یک شوخی بود، این خیلی شوخی خوبی نبود... هدف اصلی این است که وقتی شما چیزی را در اینترنت می‌نویسید، بتوان آن را به خاطر آورد؛ کامپیوترها برای همیشه می‌توانند چیزها را به خاطر داشته باشند.

واقعیت این است که موتورهای جستجو، همچون گوگل این اطلاعات را برای مدتی حفظ می‌کنند و به عنوان مثال این مهم است که همه ما در آمریکا تابع قانون وطن‌پرستی باشیم. این امکان وجود دارد که همه اطلاعات در دسترس حاکمیت باشد.

اگر ما به اندازه کافی پیام‌ها و مکانی که هستید را مورد کنکاش قرار دهیم و از هوش مصنوعی استفاده کنیم، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که شما می‌خواهید به کجا بروید.

در جهانی با تهدیدات ناهمزمان، بسیار خطرناک است که برای افرادی راهی برای شناسایی شما وجود نداشته باشد.

کاری که ما در واقع انجام می‌دهیم، ساختن نسخه‌ای الحاقی به بشریت است؛ کار ما ساختن کامپیوتر است برای کمک به بشریت در انجام کارهایی که نمی‌توانند بهتر انجام دهند.»

اشمیت که به طور هشدارآمیزی در شورای مشاوران علم و تکنولوژی کاخ سفید عضو است، فردی به شدت دورو است. تنها اگر اطلاعات شخصی شما برای عموم افشا شود، چیز خوبی است؛ در حالی که وقتی جزئیاتی در رابطه با او در سایت خبری-تکنولوژیکی CNET منتشر شد، گوگل این سایت را در لیست سیاه قرار داد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد