دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

عرضه نسخه کاندیدای انتشار نهائی مرورگر «فایرفاکس۴»!

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable بنیاد موزیلا با خروج از دوره آزمایشی مرورگر اینترنتی فایرفاکس ۴  نسخه کاندیدای انتشار نهائی این مرورگر را به بازار عرضه کرد.

این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که تنها ده روز از عرضه دوازدهمین نسخه آزمایشی مرورگر فایرفاکس ۴  (Firefox 4 Beta 12) می‌گذرد. کاربران فعلی آخرین نسخه آزمایشی فایرفاکس ۴ به صورت خودکار به نسحه کاندیدای انتشار نهائی به‌روزرسانی خواهند شد و در قدم بعدی و در هنگام عرضه نسخه پایدار و نهائی، کاربران نسخه کاندیدای انتشار نهائی به صورت خودکار به نسخه پایدار و نهائی این مرورگر ارتقاء پیدا خواهند کرد.

firefox_4.0_RC

بسیاری از قابلیت‌های پیشرو مانند قابلیت‌های هماهنگ‌سازی و پانوراما در فایرفاکس ۴ عرضه خواهند شد و تقریبا ۷۰ درصد پلاگین‌های فعلی فایرفاکس با فایرفاکس ۴ به خوبی کار خواهند کرد و این مرورگر همچنین برای مدیریت بهتر افزونه‌ها بهینه‌سازی شده است و کاربران در این نسخه خواهند توانست بازخورد مشکلات احتمالی عملکرد مرورگر و یا دیگر موارد را در منوی کمک‌رسانی مطرح و ثبت نمایند.

قابلیت پانوراما برای مدیریت بهتر تب‌های در حال اجرا بر روی مرورگر و دیدن همه انها در یک صفحه عرضه شده و در قابلیت هماهنگ‌سازی نیز شما شاهد امکانات بیشتری در مدیریت بوکمارک‌های خود خواهید بود.

firefox_4.0

موزیلا اعلام کرزده است که در نسخه کاندیدای انتشار نهائی ۸ هزار باگ قابل توجه و مهم را برطرف کرده و در این نسخه شاهد کارآیی قوی‌تر در سر‌عت بالای راه‌اندازی، پردازش گرافیکی سریع‌تر، و بارگذاری سریع‌تر صفحات هستیم.

عرضه نسخه کاندیدای انتشار نهائی فایرفاکس ۴ در حالی صورت می‌گیرد که سه روز پیش شاهد عرضه نسخه نهائی و پایدار مرورگر کروم ۱۰ با شعار سریع‌تر، ساده‌تر و ایمن‌تر بودیم.

کروم در جدول جهانی رده‌بندی استفاده از مرورگرهای اینترنتی پس از فایرفاکس در رتبه سوم به سر می‌برد و به عنوان رقیبی جدی روباه اتشین را سایه به سایه دنبال می‌کند.

برای دریافت نسخه کاندیدای انتشار نهائی فایرفاکس ۴ می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

پایان مطلب/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد