دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

توییتر اطلاعات کامل برخی کاربرانش را در اختیار کاخ سفید قرار داد

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا سال گذشته از دستگاه قضائی این کشور درخواست کرده بود تا اطلاعات برخی حساب های سایت توییتر را که با سایت ویکی لیکس در ارتباط هستند دریافت کرده و در اختیار دولت بگذارند.
سایت توییتر در اقدامی که نشانگر تابعیت آن از دولت آمریکا است، اطلاعات تعدادی از کاربران خود را به طور کامل در اختیار کاخ سفید قرار داد.

به گزارش گرداب به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس دستور یک قاضی آمریکایی به توییتر، این شرکت اطلاعات سه کاربر خود را با همه جزئیات در اختیار مقامات مسئول قرار می دهد. ادعا شده که این سه نفر با سایت جنجالی ویکی لیکس در ارتباط بوده اند.

با این حال کارشناسان مستقل و مدافعان آزادی های مدنی این اقدام را به شدت محکوم کرده و می گویند دولت آمریکا با چنین کاری نشان می دهد که برای آزادی بیان و عقیده هیچ ارزشی قائل نیست و هر زمان که اراده کند می تواند به اطلاعات شخصی و حساس کاربران سایت های مشهوری مانند توییتر و فیس بوک دسترسی پیدا کند.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا هفته قبل سال گذشته از دستگاه قضائی این کشور درخواست کرده بود تا اطلاعات برخی حساب های سایت توییتر را که با سایت ویکی لیکس در ارتباط هستند دریافت کرده و در اختیار دولت بگذارند. این درخواست با سیل اعتراضات مواجه شد، اما مخالفت های مذکور تاثیری در عملکرد و تصمیم مقامات آمریکایی نداشت.

یکی از حساب های توییتر که اطلاعاتش برای کاخ سفید افشا شده، مربوط به حقوق دان ایسلندی Birgitta Jonsdottir است. این اقدام بلافاصله با واکنش تند وزارت خارجه ایلسند مواجه شده بود که ضمن فراخوانی سفیر آمریکا در این کشور به شدت به وی اعتراض کرده بود.

منبع: فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد