دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

فیس‌بوک باعث جدایی یک زوج جوان شد

مرد جوان با حضور در دادگاه خانواده اظهار کرد: «تصور می‌کردم فیس‌بوک شیوه بی‌ضرری برای برقراری ارتباط همسرم با دوستان و اقوام است، اما سخت در اشتباه بودم.»
به گزارش گرداب، زوج جوانی با حضور در دادگاه خانواده، عامل طلاق خود را فیس بوک معرفی و دادخواست طلاق‌شان را به رئیس دادگاه ارائه کردند.

مرد جوان در دادگاه گفت: «همسرم کارمند است و نیمی از وقت روزانه خود را در اداره می‌گذارند و از زمانی که به منزل باز می‌گردد تا آخر شب در فیس بوک است و کار منزل را به طور کامل کنار گذاشته است و زمانی که من به این مسئله اعتراض می‌کنم، می‌گوید چون وقت کافی برای دیدن دوستان  و اقوام ندارد از این طریق از احوال آنها با خبر می‌شود. اما او شئونات اخلاقی زندگی مشترک‌مان را زیر پا گذاشته و با افراد مختلفی غیر از دوستان و اقوام ارتباط دارد.»

زن جوان که در دادگاه حضور داشت، گفت: «من از انجام کارهای روزانه برای زندگی‌مان شانه خالی نکرده‌ام، شوهرم بهانه‌گیری می‌کند. او نمی‌تواند فکر باز و آزادی داشته باشد و با کوچکترین مسئله بهانه تراسی می‌کند.»

مرد در ادامه گفت: «من هرگز قصد ندارم با بهانه‌تراشی زندگی مشترک‌مان را خراب کنم، اما همسر من به واسطه فیس بوک زندگی‌اش را خراب کرده و خودش متوجه این مسئله نیست.»

این زن جوان گفت: «من با کسی رابطه ندارم و شوهرم این حرف را طبق افکار قدیمی که دارد می‌زند.»

بر اساس این گزارش، مرد جوان با ارائه مدارکی برای قاضی دادگاه از جمله یک شاهد و عکس‌هایی از همسرش با مردان دیگر، حرف خود را ثابت کرد و قاضی بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان، حکم طلاق را صادر کرد.

منبع: ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد