دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

طراحی فیس بوک ایرانی با عنوان "ولایت‌مداران"

یک شبکه خبری آمریکا در گزارشی نوشت که امروز حکومت‌های خارجی متوجه نوشتن بر روی دیوارهای مجازی شده‌اند. کشورهای سلطه‌گر و کشورهای مردم سالار همانند هم، اکنون در پی به دست آوردن "حاکمیت اطلاعات" از شرکت‌های آمریکایی هستند.
به گزارش گرداب به نقل از اِشراف، یک شبکه خبری آمریکایی در برنامه آزادی اینترنت گزارش داد: "کوهن" که اخیراً فاگی باتم (Foggy Bottom) را ترک کرده تا برای گوگل کار کند، فیس‌بوک را بنیانی‌ترین ابزار برای گسترش مردم سالاری دانست که جهان تا به حال به خود دیده است و چنان که مشهور است از توییتر خواسته تا کار طراحی شده نگهداری را به تعویق بیاندازد و بتواند در طول انقلاب سبز سال 2009 ایران ادامه خدمات را ادامه دهد و جریان داشته باشد.

این گزارش افزود: امروز حکومت‌های خارجی متوجه نوشتن بر روی دیوارهای مجازی شده‌اند. کشورهای سلطه‌گر و کشورهای مردم سالار (دموکراتیک) همانند هم، اکنون در پی به دست آوردن "حاکمیت اطلاعات" از شرکت‌های آمریکایی هستند. به‌ویژه کشورهایی که تصور می‌شود با آمریکا دست در یک کاسه دارند.

جستجوی اینترنتی، شبکه‌سازی اجتماعی و حتی ایمیل به طور فزاینده به عنوان صنایع استراتژیکی در نظر گرفته می‌شوند که نیازمند حمایت در برابر نظارت بیگانگان هستند.

روسیه با صرف 100 میلیون دلار هزینه در صدد ساختن جایگزینی داخلی برای گوگل است.

این شبکه در گزارش خود تأکید کرد: مقامات ایرانی نیز ایده‌ای مشابه در سر دارند. آنها پس از تحریم کردن فیس بوک مدل تقلیدی (هم‌زاد) خود را راه‌اندازی کردند و آن‌را ولایت‌مداران نامیدند که نام آن برگرفته از پیروان ولایت یا رهبر معظم است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد