دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

۹ ترفند مهم در گوگل کروم ۹ که باید آنها را بدانید

گوگل کروم ۹ همینک در دسترس می‌باشد ، دو ماه بعد از عرضه قبلی و دو هفته بعد از ضرب الاجل خود گوگل . اینجا ۹ خصیصه وجود دارد که شما باید در این نسخه امتحان کنید :

۱٫ الان وب‌جی‌‍‌ال (WebGL) به صورت پیش‌فرض در گوگل‌کروم فعال است و شما می‌توانید  کارکردهای تری‌دی وب را از گالری گوگل امتحان کنید . بادی بروزر (Body Browser) ، یک گوگل ارس برای بدن انسان ، و همچنین آکواریم وب‌جی‌ال را را ازدست ندهید .


۲٫ گوگل اینستنت (Google Instant) الان با نوار آدرس کروم یکپارچه شده است ، اما این خصیصه برای همه نیست به این دلیل که صفحات وب را به طور اتوماتیک آن طور که شما تایپ می‌کنید بارگذاری می‌کند . با طور پیش‌فرض غیرفعال است ، بنا برایم شما بایست برای فعال کردن آن گزینه “فعالسازی اینستنت جهت جستجو و بررسی سریعتر” را در قسمت دیالوگ آپشن تیک بزنید .

۳٫ کلود پرینت (Cloud Print) را می‌توان اگر از ویندوز استفاده می‌کنید از قسمت گزینه‌ها > زیر دودکش فعال کنید . این خصیصه به شما این امکان را می‌دهد که از وسیله‌ای که مستقیما نمی‌تواند با پرینترها ارتباط برقرار کند پرینت کنید . دو برنامه نخستی که از کلودپرینت استفاده می‌کنند نسخه تلفن همراه جی‌میل و گوگل‌داکس می‌باشند .

۴٫ کروم از فایل‌های وب‌پی (WebP) پشتیبانی می‌کند . وب‌پی یک فرمت جدید تصویر می باشد که توسط گوگل ایجاد شده‌است و امتیاز اصلی آن اینست که تراکم بهتری را ارئه می‌دهد . “تیم ما بر روی بهبود تراکم تصاویر پر‌اتلاف که درصد بالایی از تصاویر موجود در شبکه را تشکیل‌ می‌دهند تمرکز کرد . برای بهبود تراکمی که فرمت جی‌پی‌ای‌جی (JPEG) فراهم می‌کند ، ما از یک متراکم ساز تصویر که بر اساس کدک وی‌پی‌۸ (VP8) می‌باشد و گوگل  در ماه می ۲۰۱۰ آن را اپن‌سورس کرد استفاده کردیم .” اینجا یک مثال برای تصویر وب‌پی وجود دارد .

۵٫ بر روی دکمه گسترش (extension) نزدیک به نوار آدرس راست کلیک کنید و گزینه “Hide button” را انتخاب کنید . زمانی که نظرتان عوض می‌شود ، به قسمت ابزار(Tools) > گسترش (Extension) بروید و بر روی گزینه “Show button” نزدیک به گسترش مربوطه کلیک کنید .

۶٫ بر‌ روی دسکتاپ میانبرهایی برای برنامهرنامههای وب خود ایجاد کنید : بر روی یک برنامه در یک صفحه جدید راست کلیک کنید و گزینه “ایجاد میانبر” (create shortcut) را انتخاب کنید . شما همچنین اگر از ویندوز استفاده می کنید می‌توانید میانبرها را به استارت‌منو و میله شروع سریع (Quick Lunch Bar) اضافه کنید .

۷٫ برنامه‌های  وب را در یک پنجره جدید آغاز کنید . بر روی یک برنامه راست کلیک کنید و گزینه “open as window” را انتخاب کیند .

۸٫ گسترش‌هایی را نصب کنید که منوهای گزینه‌های سفارشی را به تصاویر اضافه می‌کند . برای مثال ، کلیپ ایت گود (Clip it Good) را برای آپلود هر تصویری از یک صفحه وب به آلبوم‌های وب پیکاسو ، نصب کنید .

۹٫ گسترش‌هایی نصب کنید که از امنی‌باکس ای‌پی‌آی (Omnibox API) برای هماهنگی کلمات‌کلیدی با موتورهای جستجوی جدید استفاده می‌کند . به عنوان مثال ، گسترش دی‌او‌آی ریسلور (DOI Resolver) را نصب کنید و در نوار آدرس  doi 10.1205/096030802760309188 را تایپ کنید . این گسترش یک موتور جستجوی جدید ایجاد کرد و آن را با کلمه کلیدی دی‌او‌آی (doi) هماهنگ کرد .

منبع: گویا ای تی وgooglesystem


برچسب ها : , ,, , ,


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد