دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

راه‌اندازی کانال اختصاصی یوتیوب برای بازماندگان زلزله ویرانگر ژا

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable  در واکنش به زلزله ویرانگر یک هفته پیش در ژاپن، وب سایت به اشتراک‌گذاری تصاویر ویدیوئی یوتیوب کانال ویژه‌ای را جهت امدادرسانی به بازماندگان زلزله و یافتن افراد گمشده راه‌اندازی کرد.

در این کانال اختصاصی افراد بازمانده پیام‌های ویدیوئی خود را برای یافتن باقی افراد خانواده و دوستان و آشنایان و اطلاع انان از سلامتی خود منتشر می‌کنند.

تنها ساعتی پس از زلزله و سونامی ۲۰ اسفندماه در ژاپن، شرکت گوگل صفحه بحران اختصاصی برای این موضوع راه‌اندازی کرد که در آن کاربران می‌توانستند آخرین اطلاعات در مورد زمین‌لرزه رخ داده و منابع به روز شده را دریافت دارند. گوگل ژاپن نیز صفحه اختصاصی در این زمینه راه‌اندازی کرد.

Youtube_Japan_Earthquake_Channel

اما به نظر اقدام به راه‌اندازی کانال اختصاصی در یوتیوب امری مفیدتر باشد چرا که بازماندگان در آن ضمن اعلام سلامتی خود، پیام خود را برای دیگر افراد خانواده و دوستان و آشنایان برای یافتن آنان ارسال می‌دارند و در ضمن دیگر افراد خانواده و بستگان در دیگر نقاط جهان از سلامتی آنان اطمینان حاصل می‌کنند.

به نظر می‌آید شبکه‌های اجتماعی مجازی در روزهای بحران می‌توانند راهگشای خوبی برای کمک به انسان ها باشند اگر چه این موضوع مشروط به برقراری خطوط اینترنتی در محل بحران است که ژاپن با وجود آن زلزله و سونامی ویرانگر همچنان از اینترنت برخوردار بوده و این واقعه ویرانگر طبیعی تنها اندکی بر سرعت اینترنت در مناطق بحران تاثیر گذاشته بود.


منبع فارنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد