دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

HTC اولین تلفن همراه ۳بعدی و دومین تبلت خود را رونمایی می‌کند

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو یک پایگاه اینترنتی از رونمایی تلفن همراه هوشمند ۳ بعدی شرکت HTC  در نمایشگاه هفته آینده CTIA خبر داد.

وب‌سایت اینترنتی Boy Genius در گزارش خود آورده است که شرکت‌های مختلف در نمایشگاه هفته آینده CTIA از طرح‌های مخفی خود رونمایی خواهند کرد و ما برخی از آنها را پیش از این نمایشگاه برای شما بازگو خواهیم کرد.

این پایگاه اینترنتی در ادامه ادعا کرده است که شرکتHTC  در نمایشگاه هفته آینده از تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش ۳بعدی HTC Evo 3D و تبلت نسل جدید Evo View 4G رونمایی خواهد کرد.

CTIA-HTC-Evo-3D

بوی‌جنیوس در ادامه گزارش کرده است که تلفن همراه هوشمند Evo 3D از صفحه نمایش ۳ بعدی با قابلیت برجستگی اتوماتیک (autostereoscopic) به اندازه ۹۶۰×۴۵۰ برخوردار خواهد بود که آن را یک پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی دو هسته‌ای، یک گیگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند.

این پایگاه اینترنتی همچنین مدعی شده است که تبلت  View 4G شرکت HTC  نیز از صفحه نمایش ۷ اینچی ۱۰۲۴×۶۰۰ پیکسل و همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت تبلت، دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو برخوردار است. عمر باطری ۴۰۰۰ mAh، خروجی HDMI با پشتیبانی از DLNA هم از دیگر مشخصات اعلام شده این تبلت است.

بوی‌جنیوس همچنین یادآور شده است که سیستم عامل هر دو دستگاه آندروید نان زنجبیلی (Android Gingerbread) بوده و هر دو به رابط کاربری ویزه سنس HTC مجهز هستند.

شرکت اچ‌تی‌سی پیش از این از اولین محصول خود در بازار تبلت‌ها با نام اچ‌تی‌سی فلایر در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کرده بود اما در صورت تحقق این امر، تلفن همراه هوشمند HTC Evo 3D اولین تلفن همراه با صفحه نمایش ۳بعدی شرکت HTC  خواهد بود.

نمایشگاه سیتیا با حضور شرکت‌های بزرگ مخابراتی و اینترنتی از دوم تا چهارم فروردین ماه سال آینده در شهر اورلندو ایالت فلوریدا برگزار خواهد شد.

پایان مطلب/


منبع فارنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد