دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

بسیار مهم: انتشار خبر دست داشتن گوگل در حادثه ۱۱ سپتامبر در وب س

بسیار مهم: انتشار خبر دست داشتن گوگل در حادثه ۱۱ سپتامبر در وب سایت ویکی لیکس

خبر بسیار فوری و مهم:

به نقل از پایگاه اینترنتی ژورنال موتورهای جستجو، وب سایت ویکی لیکس صبح امروز مدارکی را منتشر کرده است که همکاری شرکت گوگل در حادثه ۱۱ سپتامبر با گروهک تروریستی القاعده، و همچنین همکاری این شرکت با مافیای آدم‌ربایی در سودان را اثبات می‌کند.

تصویر خبر درج شده در ویکی لیکس مبنی بر فعالیت‌های تروریستی گوگل

 

بر طبق این مدارک که متشکل از یک ویدیوی مخفی از جلسه‌ی سخنگوی شرکت گوگل با اسامه بن لادن در سال ۲۰۰۵، همچنین تعدادی فایل صوتی از تماس‌های تلفنی مدیران گوگل با روسای مافیای کودک‌ربایی در سودان و تعداد زیادی مدرک کاغذی که حاکی از واریز مبالغ چند صد میلیون دلاری به حساب گوگل از سمت این گروه آدم‌ ربایی در ازای دریافت اطلاعات شخصی خانواده‌های ثروتمند سودانی می‌باشد، شرکت گوگل وارد بحران بزرگی شده و سهام این شرکت در بورس امریکا بیش از ۶۰% کاهش پیدا کرد.

گوگل هنوز واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است اما این خبر در صدر اخبار شبکه‌های تحلیلی امریکا قرار گرفته و فشارها بر مدیران ارشد گوگل در تأیید یا تکذیب این اخبار رو به افزایش است. اطلاعات بیشتر از گوشه و کنار اینترنت نشان می‌دهد که در حال حاضر اریک اشمیت، معاون اجرایی گوگل در بازداشت به سر می‌برد.

پس از انتشار این خبر، وب‌سایت اینترنتی ویکی لیکس با حجوم کاربران برای دیدن این اسناد مواجه شد. در حال حاضر تمامی این ویدیوها و فایل‌ها با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند و امکان دانلود آنها وجود دارد. همچنین خانواده‌هایی که عزیزان خود را در حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر از دست داده اند جلوی محوطه‌ی شرکت گوگل در کالیفرنیای امریکا تجمع کرده و خشم خود را از این کار این شرکت ابراز داشته‌اند.

خانواده‌های امریکایی در تظاهرات علیه گوگل

خانواده‌های امریکایی در تظاهرات علیه گوگل

 

پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه فرصت از دست برود حتما این فایل‌ها را مشاهده بفرمایید چون اگر این اخبار صحت داشته باشد، گوگل از صحنه‌ی رقابت در دنیای اینترنت محو خواهد شد و این، خبر بسیار خوشی برای فیس‌بوک، یاهو، مایکروسافت و … است.

برای دیدن این مدارک در پایگاه اینترنتی ویکی‌لیکس و مطالعه‌ی اصل خبر در ژورنال موتورهای جستجو، روی لینکهای زیر کلیک کنید:

 

http://213.251.145.96/important-news/september-11th-google

http://www.searchenginejournal.com/google-kidnapped-in-sudan

 

اعتراض در دیگر کشورها علیه سیاست‌های تروریستی گوگل

اعتراض در دیگر کشورها علیه سیاست‌های تروریستی گوگل

 

توضیح: دوستان عزیز و مخاطبین دوست داشتنی مجله‌ی اینترنتی گویا ‌آی‌تی؛ تمامی مطالبی که در بالا خواندید فقط یک شوخی بوده و هیچ‌کدام حقیقت ندارند. حتی یک کلمه از مطالب بالا درست نیست. نه گوگل خطایی مرتکب شده، نه ویکی لیکس مدرکی منتشر کرده و نه ژورنال موتورهای جستجو چنین خبری را گزارش کرده‌ است. اریک اشمیت هم سالم و سر حال و در آزادی کامل است. هیچ تظاهراتی هم برگزار نشده و گوگل در امن و امان به یکه‌تازی در دنیای فناوری اطلاعات ادامه می‌دهد و همچنان یکی از گران‌قیمت‌ترین و پر ارزش‌ترین سهام‌ها را در بورس در اختیار دارد. حتی تصاویر نیز دستکاری شده هستند . مثلا تصویر پایگاه ویکی لیکس کاملا ساختگی است !!!

امیدواریم از این شوخی ما ناراحت نشده باشید. امروز، ۱۲ فروردین ۱۳۸۹، مصادف با یکم آوریل ۲۰۱۱ میلادی است. همانطور که می‌دانید، در کشور ما رسمی به نام دروغ ۱۳ وجود دارد که بر طبق آن، روز ۱۳ فروردین هر سال، مردم ایران به شوخی دروغ‌هایی را با یکدیگر مطرح کرده و روز را اینگونه آغاز می‌کنند. پس از اینکه فرد مقابل حسابی به هیجان آمده و یا از دروغ ذکر شده ترسید، حقیقت را به او بازگو کرده و در واقع به نوعی او را دست می‌اندازند. مردم ایران در این روز از این طریق صمیمیت و محبت بین یکدیگر را افزایش می‌دهند. پس از آن به طبیعت رفته و به هم قول می‌دهند که از امروز تا انتهای سال به هم دروغ نگویند چرا که قبلا، در دروغ ۱۳، دروغ‌هایشان را گفته‌اند و دیگر دروغی باقی نمانده است!

چنین رسمی در کشورهای دیگر نیز وجود دارد و با نام دروغ ۱ آوریل شناخته می‌شود. اما چون امسال ۱۳ فروردین مصادف با ۱ آوریل نبود، ما امروز این خبر را منتشر کردیم تا از این طریق، هم صمیمیت بین ما و شما عزیزان افزایش پیدا کرده و هم مهمترین دروغهای ۱ آوریل ۲۰۱۱ را به شما معرفی کنیم. لطفا در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

مجله‌ی اینترنتی mashable، نظر خود در مورد خنده‌دارترین دروغ‌های ۱ آوریل امسال را منتشر کرده است که ما فقط شوخی گوگل را با زبان طنز گویا آی‌تی برای شما تشریح می‌کنیم و باقی شوخی‌های شرکتهای دیگر را فقط در حد معرفی باقی خواهیم گذاشت:

رتبه ۱: وقتی صحبت از بهترین به میان باشد، بدون در نظر گرفتن سوال “بهترین در چه زمینه‌ای؟” اولین نامی که به ذهن می‌رسد، گوگل است. اگر شما هم فکر می‌کنید گوگل در این رقابت برنده شده، درست حدس می‌زنید. گوگل بهترین دروغگوی دنیاست !!!

اگر امروز به صفحه‌ی اصلی سرویس ایمیل گوگل رفته باشید، تصویر زیر را خواهید دید:

دروغ فوق العاده‌ی گوگل در سرویس ایمیل

دروغ فوق العاده‌ی گوگل در سرویس ایمیل

 

خب، گوگل ادعا می‌کند که سرویس جدیدی با نام google motion را راه‌اندازی کرده است که با فعال کردن آن، کاربران نیازی به استفاده از ماوس و کیبورد در مدیریت ایمیل‌ها و بهره‌گیری از سایر سرویس‌های گوگل نخواهند داشت. این امکان خیلی کاربردی و جالب به نظر می‌رسد، بهتر است ببینیم این سرویس چگونه کار می‌کند. با کلیک کردن بر روی عبارت learn how به صفحه‌ای می‌رویم که این سرویس جدید را که گویا راهی جدید برای ارتباط با رایانه را در اختیار کاربران خواهد گذاشت، معرفی می‌کند.

چند کاربر در حال استفاده از این سرویس

چند کاربر در حال استفاده از این سرویس

 

تصاویر به کار رفته در این صفحه، نشان از کار تحقیقاتی وسیع بر روی پروژه‌ای محرمانه و بسیار بدیع در حیطه‌ی تعامل اسنان با کامپیوتر دارند:

چگونگی عملکرد این سرویس 1

چگونگی عملکرد این سرویس ۱

چگونگی عملکرد این سرویس 2

چگونگی عملکرد این سرویس ۲

اعمال قابل انجام و دستورات مربوطه در این سرویس

اعمال قابل انجام و دستورات مربوطه در این سرویس

 

ما باز هم بیشتر ترغیب می‌شویم تا بدانیم این پروژه که در آزمایشگاه گوگل ایجاد شده است، چگونه کار می‌کند. امتحان کردنش باید خیلی جالب باشد. شاید چیزی بهتر از kinect مایکروسافت باشد !!!

پس روی دکمه‌ی try Gmail motion کلیک می‌کنیم:

باید چیز جالبی باشد !!!

باید چیز جالبی باشد !!!

 

کلیک بر روی این دکمه، پنجره‌ای را باز می‌کند که در حال بارگذاری (loading) اطلاعاتی است که شما را مجاب می‌کند فکر کنید الآن وب‌کم شما روشن خواهد شد و تصویر خود را در این پنجره، خواهد دید …

در حال بارگذاری

در حال بارگذاری

 

اما پس از بارگذاری کامل، تنها چیزی که نصیب شما می‌شود این پیغام گوگل است:

شما دست انداخته شده اید !!! این فقط یک شوخی 1 آوریل است

شما دست انداخته شده اید !!! این فقط یک شوخی ۱ آوریل است

 

بله. همانطور که گوگل می‌گوید، این پروژه وجود ندارد . لااقل فعلا. کسی چه می‌داند. شاید گوگل روزی این ایده را عملی کرد.

خب حسابی سر کار رفته‌ایم. عجب شوخی بامزه‌ای بود. آفرین گوگل. باز هم بهترین بودی. درست مثل همیشه!

وب‌سایت youtube با قرار دادن این مطلب که تمام ویدئو‌ها را در نسخه‌ی سال ۱۹۱۱ آن ببینید و قرار دادن دکمه‌ی ۱۹۱۱ در کنار تمام ویدئو‌ها، شوخی دیگری با مردم انجام داد.

وب‌سایت LinkedIn نیز در صفحه‌ی تماس با ما، در تب “افرادی که شما می‌شناسیدشان”، اسامی رابین‌هود، انیشتین، شرلوک هلمز و … را به عنوان کارمندان ارشد این شرکت معرفی کرده است.

 

شرلوک هلمز و رابین هود از کارکنان ما هستند !!!

شرلوک هلمز و رابین هود از کارکنان ما هستند !!!

 

وب‌سایت “روز دروغ آوریل بر روی وب” لیست زیر برخی شوخی‌های دروغ ۱ آوریل جالب امروز را منتشر کرده است که با کلیک بر روی لینک زیر برای شما بزرگواران قابل دسترسی است.

http://aprilfoolsdayontheweb.com/2011.html

اگر موافق باشید، به زودی در مطلب دیگری، به تشریح سایر دروغ‌های ۱ آوریل امسال و همچنین بهترین دروغ‌های شرکت‌های اینترنتی در طول تاریخ خواهیم پرداخت. با نظر دادن به این مطلب تمایل خود را نسبت به این موضوع بیان نمایید.

محسن پاک نیت


نظرات 1 + ارسال نظر
omid شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.itrah.com

دوست عزیز سلام خسته نباشید
ظاهرا" وقت زیادی رو صرف ساخت وبتون کردید و انصافا" هم کارش درسته اما اگر مایل به تبادل لینک بودید بنده حاضرم در مقابل فقط یک لینک دادن شما به سایت
www.itrah.com
با عنوان دانلود نرم افزار و اموزش کامپیوتر
لینک وبلاگ جالب شما رو در وبلاگ های زیر قرار بدم که دوتاشون پیج رنک 3 دارن
http://marjan24.parsiblog.com
http://shortcut-dubai.blogfa.com
لطفا" اگر مایل بودید اطلاع بدید تا لینک هاتونو قرار بدم و بعد شما لینک ما رو بزارید اگر هم که شما اول بزاری که حرفه ای گریتو نشون دادی
با تشکر - مدیر سایت ای تی راه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد