دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

انتشار تصاویر جدیدی از سیستم عامل «ویندوز ۸»

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable، در حالی که بسیاری از کاربران هنور بر سر دو راهی سیستم عامل ویندوز ۷ و ایکس‌پی مانده‌اند و هنوز رایانه خود را به ویندوز ۷ مجهز نکرده‌اند تصاویری از رابط کاربری جدید ویندوز ۸ به بیرون درز پیدا کرده است.

در این تصاویر اولین تغییری که جلب توجه می‌کند در صفحه ورود یا همان لاگین ویندوز است که کاملا با ویندوز ۷ متفاوت نشان داده است و دارای آبجکت‌های ساعت، تاریخ و روز است که کاملا با تصویر پشت صفحه تلفیق شده است و البته ما گزینه هایی کلاسیک مدیریت انرژی و قدرت شامل ShotDown، Restart وSleep  را هم مشاهده می‌کنیم.

LogonUI_windows8

رابط کاربری موسوم به روبان، اولین بار در آفیس ۲۰۰۷ معرفی شد و حالا در ویندوز هشت هم به چشم می‌خورد و آن‌طور که از تصاویر پیداست خود را در ویندوز اکسپلورر به خوبی نهادینه کرده است.

windows-8-ribbons

یکی از بهترین راه‌های استفاده از روبان، در زبانه‌های سازماندهی و ساختن قابلیت‌های بیشتر از طریق کلیک کردن بر روی زبانه مورد نظر در بالای منو است.

windows-8-dynamic_ribbons

البته در این راه، روبان‌های پویا و داینامیک شامل ابزارهای تصویری و ذخیره‌سازی فایل بسیار بیشتر به کمک کاربر می‌آیند.

consolidated-file-menu-Windows8

با منتشر شدن این تصاویر، به خوبی مشخص است که ویندوز ۸ تا چند صباح دیگر عرضه خواهد شد و شاید هم این تصاویر متعلق به سیستم عامل ویندوزی باشد که مایکروسافت فقط برای تبلت‌ها آن را در نظر گرفته است.

پایان مطلب/



منبع فارنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد