دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

روش های پاک کردن ایمن اطلاعات ممکن است برای SSDها موثر نباشند

سطح بندی مطلب: 
متوسط

قبلا به شما نشان دادیم که چگونه میتوان رسانه های فیزیکی را به شکل مطمئنی پاک کرد. اما اخیرا تحقیقی به عمل آمده که نشان میدهد بیشتر روش های پاک کردن ایمن بر روی SSD ها به درستی عمل نمی کنند.

 

محققان دانشگاه یو سی  در سان دیگو دریافته اند که روش هایی که معمولا برای حذف اطلاعات از هارد دیسک ها به کار می بریم، در دیسک هاس SSD چندان کارایی ندارند. بعد از آزمایش بر روی 12 SSD ، تنها 4 تای آنها به صورت کاملا امن پاک شدند. حتی هنگامی که خواستند یک فایل خاص را به صورت امن پاک کنند ، موفقیت کمتری به دست آمد.

 

محققان می گویند بهترین راه برای حفاظت از داده ها در دیسک های SSD، رمزگذاری کل دیسک بلافاصله بعد از نصب سیستم عامل است. هر گاه هم که دیگر به آن احتیاج نداشتید، تنها کافی است کدهای رمزگذاری بسیار مشکلی را روی آن ست کرده و آن را به حال خود رها کنید، تا هیچ کس دیگر امکان بازیابی رمز و اطلاعات آن را نداشته باشد. آنها یاداور می شوند که پاک کردن مطمئن SSD های رمزگذاری نشده بسیار مشکل  و در برخی موارد غیر ممکن است.

 

اگر به فکر ارتقای هارد درایو خود هستید، احتمالا تا وقتی که یک روش مطمئن برای پاک کردن SSD پیدا نشود، دوست ندارید که SSD قبلی خود را در بفروش برسانید. پس رمزگذاری امن را قبل از فروش دیسک SSD فراموش نکنید.

متن کامل تحقیق


منبع نگهبان

 

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد