دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دسترسی رایگان به مقالات مجلات و پایگاه‌های علمی

اگر دانشجو هستید دسترسی به مقالات و مجلات علمی معتبر، معمولاً از طریق دانشگاهی که در آن تحصیل می‌کنید در اختیار شما قرار می‌گیرد اما اگر دانشگاه شما این کار را به خوبی انجام ندهد و شما هم در به در به دنبال یک یا چند مقاله از elsevier، science direct، springer link، wiley، taylor & francis، ingenta connect، ebsco، emerald insight یا پایگاه‌های معتبر دیگری باشید به کجا باید مراجعه کنید؟ گوگل؟ (فکر نمی‌کنم برای مقالات معتبر علمی گزینه مناسبی باشد)؛ دوستان و آشنایان خارج از کشور؟ (چند بار می‌شود به آنها رو انداخت؟)؛ خرید مقاله با کارت اعتباری؟ (کدام کارت اعتباری؟)…

انجمن علمی تأمین مقالات (گیگا پی پر)

دانشجویان و محققانی که به منابع و مقالات علمی مورد نیاز برای کارهای تحقیقاتی خود دسترسی ندارند، می‌توانند در انجمن مجازی «گیگا پی پر» عضو شده و مقالات دلخواه خود را به رایگان از اعضای فعال در این انجمن علمی تأمین نمایند.


  1. شما با ثبت‌نام، ورود به انجمن و معرفی خود، مقداری اعتبار اولیه کسب می‌کنید.
  2. مقاله مورد نیاز خود را درخواست می‌دهید.
  3. لینک دانلود مقاله توسط اعضای فعال در انجمن به شما داده می‌شود.
  4. مقداری از اعتبار شما کسر می‌شود و به اعتبار تأمین‌کننده افزوده می‌شود.
  5. اعتبار شما محدود است. برای افزایش اعتبار خود باید در انجمن فعالیت کنید. به دیگران کمک کنید. آموزش‌های علمی به سایرین بدهید. و در یک کلام، به نحوی برای سایر اعضا مفید باشید و دانش خود با دیگران به اشتراک بگذارید!
  6. اگر اعتبار دارید به گام ۲ برگردید!

دعوت‌نامه ثبت‌نام در گیگا پی پر

در حال حاضر، ثبت‌نام در گیگا پی پر بر اساس دعوت‌نامه انجام می‌شود. اگر دانشجو باشید می‌توانید با داشتن یک ایمیل دانشگاهی معتبر و اسکن کارت دانشجویی خود درخواست دعوت‌نامه کنید. اگر دانشجو نیستید ولی محقق هستید باید مدارک قابل استنادی که نشان دهد کار تحقیقاتی می‌کنید ارائه نمایید.

لطفاً دوستان عزیز من توجه داشته باشید که من نمی‌توانم دعوت‌نامه‌ای در اختیار شما قرار بدهم و حتماً باید فرآیند بالا را برای دریافت دعوت‌نامه طی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد