دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

ترفندهایی برای جستجوی بهتر تصاویر در گوگل

برچسب‌ها: بصری, تصویر, جستجو, گوگل

سرویس جستجوی تصاویر گوگل دارای امکان جالبی به نام «تصاویر مشابه» است که به شما اجازه می‌دهد سایر تصاویری که از نظر بصری با تصویر مورد جستجوی شما شباهت دارند را به سرعت پیدا کنید. برای مثال، اگر عکس‌های روی جلد مجله تایم در ارتباط با ایران را جستجو کنید، می‌توانید با استفاده از ترفندهای زیر، تصاویر مشابه با هر یک از تصاویر حاصل از این جستجو را پیدا کنید.

البته در صورتی که یک عکس خاص در کامپیوتر خود یا اینترنت سراغ دارید که می‌خواهید تصاویر مشابه یا نسخه‌های باکیفیت‌تری از آن را پیدا کنید موتور جستجوی معکوس تصاویر برای شما مفیدتر خواهد بود.

و اما ترفندهای جستجوی تصاویر در گوگل:

۱- یافتن تصاویری که از نظر بصری تشابه دارند

کافی است پس از جستجوی عبارت مورد نظر خود، موس را روی یکی از تصاویری که با جستجوی شما مطابقت دارد نگاه دارید تا عبارت similar ظاهر شود. سپس روی similar کلیک کنید.


۲- یافتن نسخه‌هایی با ابعاد متفاوت از یک تصویر

فرض کنید عبارتی را جستجو کرده‌اید ولی تصاویری که به عنوان نتیجه برای شما نشان داده می‌شود ابعادی کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از آنچه مورد نظر شماست دارند.

کافی است پس از جستجوی عبارت مورد نظر خود، موس را روی یکی از تصاویری که با جستجوی شما مطابقت دارد نگاه دارید تا عبارت more sizes ظاهر شود. سپس روی آن کلیک کنید. اگر این عبارت را مشاهده نکردید، ابتدا روی similar کلیک کنید و سپس در صفحه‌ی جدیدی که برای شما نمایش داده می‌شود به سمت چپ نگاه کنید تا عبارت more sizes را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

۳- جستجوی تصاویر در یک سایت خاص

اپراتور site به تازگی در موتور جستجوی تصاویر گوگل فعال شده است. برای مثال، برای جستجوی تمام تصاویری که در سایت تفریح‌وار قرار دارد، کافی است عبارت site:tafreevar.com را به عبارت مورد جستجوی خود اضافه کنید (مثال).

نظرات 1 + ارسال نظر
Milad پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.teetraj.com

سلام برات آرزوی موفقیت دارم
امیدوارم تو وبلاگ نویسی موفق باشی
اگه وقت کردی یه سر به سایت من بزن چون حتما یه روزی لازمت میشه
www.teetraj.com آدرسش رو به خاطر بسپار
بی زحمت تو نظرسنجی سایت شرکت کن و نظرت رو در مورد سایت بگو
اگه مایل بودی منو با نام پدر تیتراژ ایران لینک کن بعد بهم خبر بده

منتظر حضور گرمت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد