دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

بازیابی رمز عبور در انواع سیستم‌های عامل ویندوز منبع: تفریح‌وار

برچسب‌ها: رمز, نرم‌افزار, ویندوز, کامپیوتر

اگر از کاربران سیستم‌های عامل ویندوز از قبیل NT، ۲۰۰۰، XP، Vista و ۷ هستید و رمز عبور حساب کاربری خود در ویندوز را گم کرده‌اید یا رمز شما توسط ادمین ویندوز عوض شده است یا حتی حساب شما توسط ادمین غیرفعال شده است، می‌توانید با نرم‌افزار رایگان Offline NT Password & Registry Editor یک رمز عبور جدید برای خود ساخته و وارد حساب کاربری خود در ویندوز شوید یا حساب غیرفعال خود را فعال نمایید.
ابتدا این فایل ISO را (که فشرده‌شده در قالب zip می‌باشد) دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید (با حجم تقریبی ۴ مگابایت). حال این فایل ISO را روی یک CD رایت کنید (برای اینکار می‌توانید از نرم‌افزاری مثل Nero یا نرم‌افزار رایگان ImgBurn استفاده نمایید). وقتی که CD شما آماده شد، آن را در درایو CD-ROM کامپیوتر خود قرار دهید و

کامپیوتر را ری‌استارت نمایید. توجه کنید که سیستم شما باید از روی CD راه‌اندازی شود تا نرم‌افزار شروع به کار کند. حالا قدم‌های متوالی نرم‌افزار را طی کرده و به سؤالاتی که از شما پرسیده می‌شود پاسخ دهید. نترسید! جواب سؤال‌ها اکثراً به صورت پیش‌فرض درست است و اگر دقیقاً نمی‌دانید جواب سؤال چیست، کافی است همان مقادیر پیش‌فرض را OK کنید.
جزئیات دقیق مربوط به نحوه استفاده از نرم‌افزار را از اینجا، تشریح گام‌به‌گامی از آنچه خواهید دید یا باید جواب بدهید را از اینجا، و سؤالات پرتکرار را از اینجا مشاهده نمایید.


منبع: تفریح‌وار هر روز یک نوشتار http://www.tafreevar.com/2215/password-reset-windows-nt-2000-xp-vista-7#ixzz1IucVTerg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد