دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

تمام حساب‌های ایمیل خود را یکجا چک کنید

اگر از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید، می‌توانید تمام حساب‌های ایمیل خود در جی‌میل، یاهو و جاهای دیگر را یکجا چک کنید و به محض رسیدن ایمیل جدید در هر یک از آنها مطلع شوید.

افزونه Web Mail Notifier که تا کنون حدود ۴ میلیون نفر از کاربران فایرفاکس آن را دانلود کرده‌اند، قادر است به صورت همزمان، ۱۱ سرویس مختلف و پرکاربرد ایمیل را هر چند دقیقه (یا چند وقت) یکبار بررسی کرده و به شما نشان دهد که در کدام سرویس، چه تعداد ایمیل خوانده نشده یا خوانده شده دارید!

این مطلب توسط دوست و خواننده عزیز تفریح‌وار، آقای آرش ساعدی نوشته شده است. شما هم اگر مطلب خوبی دارید که قبلاً جایی منتشر نشده است می‌توانید از طریق صفحه تماس یا ایمیل (که در صفحه تماس نوشته شده است) برای من ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر شود.

نصب افزونه Web Mail Notifier در فایرفاکس

ابتدا به اینجا بروید و روی دکمه سبزرنگ Add to Firefox کلیک کنید تا فرآیند نصب آغاز شود. پس از نصب، کافی است فایرفاکس خود را یکبار Restart کنید. حالا افزونه شما آماده استفاده است ولی نیاز به قدری تنظیمات دارد.

تنظیمات افزونه Web Mail Notifier

بعد از نصب آیکنی بشکل پاکت نامه در (بالا یا پایین) فایرفاکس شما ظاهر می شود. اگر این افاق نیفتاد مسیر زیر را طی کنید و مکانی را که دوست دارید این آیکن در آنجا قرار گیرد را انتخاب کنید:

Tools>Add-ons>Extensions>webmailnotifier

اگر آیکن داخل فایرفاکس بود، با راست کلیک روی آن به بخش Option بروید و اگر هنوز آیکن پاکت نامه داخل فایرفاکس نبود در همان مسیر ذکر شده در بالا بر روی Option کلیک کنید.

تنظیمات Web Mail Notifier

در تب Webmail Accounts نوع سرویس ایمیل خود مثل Gmail, Yahoo,… را انتخاب کنید. سپس Username و Password خود را وارد کنید. در بخش check interval میتوانید زمان چک میل را تعیین کنید که بصورت پیش فرض روی ۵ دقیقه یکبار تنظیم شده است. سپس دکمه Add را بزنید. حال ایمیل شما در لیست سمت راست اضافه شده است.

همچنین در نظر داشته باشید که در هر سرویس، یک ایمیل همیشه بصورت پیش فرض (default) انتخاب می شود. کاربرد ایمیل Default بدین شکل است که مثلا اگر شما در سرویس Gmail ایمیل کاری خودتان بعنوان ایمیل پیش فرض انتخاب کنید، میتوانید براحتی و فقط با یک کلیک روی آیکن برنامه، به inbox ایمیل کاری خودتان بروید. انتخاب ایمیل پیش فرض، براحتی و فقط با جابجا کردن تیک ایمیل های ستون سمت راست میسر است.

نحوه استفاده از افزونه Web Mail Notifier

با نگه داشتن موس روی آیکن پاکت نامه، لیست اکانتهایی که حاوی ایمیل رسیده یا ناخوانده است به همراه تعداد آنها برای شما نمایش داده می شوند. اکانتهایی که حاوی ایمیل جدید باشند بصورت برجسته (Bold) مشخص می شوند. سایر اکانتهایی که حالت معمولی دارند در حقیقت حاوی ایمیل جدید نیستند بنابراین نیازی نیست که وقت خود را برای چک کردن آنها صرف کنید.

درصورتیکه اکانتی به رنگ قرمز نمایش داده شود، به معنی این است که هنوز (به هر دلیلی مانند تغییر در پسورد، یا…) توسط این افزونه چک نشده است. درصورتیکه کلیه سرویس های شما فاقد ایمیل جدید باشند، این پاکت نامه به رنگ خاکستری در می آید.

نحوه استفاده از افزونه Web Mail Notifier

مسائل امنیتی

امنیت این افزونه تضمین شده است زیرا اطلاعات، به هیچ کجا ارسال نمی شود و اطلاعات ایمیل‌های شما فقط در سیستم خودتان است. تنها عیبی که میتوان برای این افزونه ذکر کرد این است که در صورت سرقت فیزیکی سیستم یا دسترسی غیرمجاز به مرورگر شما، تمام ایمیل ها در خطر قرار می گیرند. البته این خطر چندان هم خاص این افزونه نیست چرا که در در صورت سرقت فیزیکی یا دسترسی غیرمجاز به مرورگر شما فقط این افزونه نیست که در خطر است بلکه تمام اطلاعات دیگر شما هم به خطر می‌افتد.


منبع: تفریح‌وار هر روز یک نوشتار http://www.tafreevar.com/2693/webmailnotifier-check-all-email-accounts#ixzz1JBgEAiuP
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد