دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

چگونگی ارزیابی و به روز رسانی رمزهای عبور

هنگامی که یک پایگاه داده رمزعبور در معرض خطر کشف شدن قرار می گیرد، زمان خوبی برای ارزیابی مجدد امنیت آن لاین شما است. مثلا می شنوید که سایت تویتر هک شده! و یا اینکه به امنیت ایمیل یا اکانت فیس بوک تان شک کرده و حدس می زنید مورد حمله قرار گرفته اید. با یک ابزار مناسب می توانید رمز عبور سایت یا اکانت در معرض خطر و تمام رمزهای عبور شبیه آن را در عرض چند دقیقه تغییر دهید. در اینجا نحوه انجام این کار را برایتان توضیح می دهیم.

در این راهنما از قابلیت های لست پس استفاده کرده ایم. افزونه مرورگر LastPass یک برنامه مدیریت رمز عبور رایگان است که به طور ایمن و قابل اطمینانی رمزهای عبور شما را نگهداری ، ایجاد و بازبینی میکند.

مرحله 1: LastPass را نصب کرده و اجازه دهید رمزهای عبور شما را ذخیره کند.
اولین باری که LastPass را نصب می کنید، در بعضی مراحل نصب به شما اعلام می کند که می خواهد رمزهای عبور ذخیره شده در مرورگر را در خود ذخیره کند. با این فرض که شما قبلا به مرورگرتان اجازه داده اید تا رمزهای عبور را ذخیره کند ، اجازه دهید تا LastPass تمام این رمزهای عبور را در خود ذخیره کرده و انها را از درون مرورگر پاک کند.

نکته: ممکن است برخی از شما در خصوص اینکه رمزهای عبورتان را در اختیار یک برنامه و سایت واسط قرار دهید، احساس خطر می کنید. به شما حق می دهیم. اما اگر صفحه امنیت لست پس و بخش
سوال و جواب امنیتی آن را مطالعه کنید، مانند ما به این برنامه اطمینان می کنید.

با LastPass، فرماندهی رمزهای عبور را در دست بگیرید
 

مرحله 2: بازبینی و ارتقا رمزهای عبور

pic-01-thumb160x_my_lastpass_score.jpg

اگر به LastPass اجازه دهید تا رمزهای عبور شما را بخواند ، این برنامه می تواند یک برنامه تست امنیتی را اجرا کرده و به شما نشان دهد کدام رمزهای عبور مناسب ، کدام یک در معرض هک شدن بوده و لینک مستقیمی برای تصحیح آنها به شما ارائه کند. مهم تر اینکه در حال حاضر فرض کنید می خواهید رمزعبور سایت هایی که با رمزعبورتان در Gmail یکی است را تغییر دهید. پس بر روی دکمه LastPass در بالای مرورگرتان کلیک کرده، سپس بر روی گزینه Tools>Security Check کلیک کنید.(یا به اینجا بروید.) حال بر روی دکمه  Start the challenge کلیک کنید تا فرآیند تست رمزهای عبورتان آغاز گردد.

pic-02-thumb160x_show-all.jpg

در این مرحله LastPass تمام رمزهای عبور ذخیره شده شما را در چند ثانیه اسکن می کند . وقتی این کار تمام می شود، شما گزارشی تفصیلی از تمام سایت های بررسی شده و رمزهای عبور تکراری خواهید دید. مهم ترین چیز یافتن رمزی عبوری است که در سایت هک شده به کار برده اید و فهمیدن اینکه در چه سایت های دیگری از آن استفاده کرده اید. اگر این رمزعبور را برای سایت هایی مثل جیمیل ، توییتر یا فیس بوک استفاده کرده باشید، هر کسی با داشتن شناسه کاربری شما می تواند آن را امتحان کند. هر کجا که این رمزعبور را استفاده کرده اید ، آن را تغببر دهید. بر روی لینک Show All passwords در گوشه سمت راست و بالای جدول سایت های بررسی شده کلیک کنید. سپس سایت هایی که از همان رمزعبور استفاده کرده اند را پیدا کرده و تغییر دهید.

به سایت مورد نظر رفته و ابزار به تغییر رمزعبور را در آن پیدا کنید. یکی از ابزارهای داخلی LastPass فرم های تغییر رمزعبور را شناسایی می کند. به عبارت دیگر وقتی شما وارد یک وب سایت می شوید و می خواهید رمزعبور خود را تغیبر دهید، سایت از شما می خواهد که رمزعبور قبلی خود را وارد کنید و سپس رمزعبور جدید را وارد کنید.

pic-03-new_password_gen.png

LastPass می تواند یکی از این دو کار را انجام دهد: یعنی می تواند در انتخاب یک رمزعبور مطمدن با در نظر گرفتن قواعد و پیش فرض های خودتان، به شما کمک کند (تنها کافی است بر روی ایکون LastPass کلیک کنید سپس منوی Tools>Generate Secure Passowrd را انتخاب کنید) پس از ساخت رمزعبور جدید و تغییر آن در سایت مورد نظر، برنامه پیشنهاد می کند که آن را در پایگاه داده LastPass آپدیت کنید. اگر به LasPass اجازه دهید در ایجاد رمزعبور جدید به شما کمک کند، خواهید دید که در کنار هم قرار دادن دقیق پارامترهای مورد نیاز و ارائه عبارات تصادفی بسیار خوب عمل می کند. پس به کار خود ادامه دهید و ابتدا رمزعبورهای کلیشه ای و خطر ساز را که برنامه تست لست پس شناسایی کرده، تغییر دهید و بعد از آن یک بازبینی مجدد انجام دهید. ممکن است نیاز باشد که رمزعبور تمام سایت هایی را که با یک نام کابری هستند، تغییر دهید.

مرحله 3: به روز رسانی های امنیتی سطح 2

pic-04-340x_lastpass_vault.jpg

بعد از اینکه رمزعبورهای خود را تغییر دادید، شاید بخواهید از ابزارهای امنیتی دیگری نیز استفاده کنید.
بر روی LastPass>My LastPass Vault کلیک کنید سپس نام کاربری که برای سایت در خطر افتاده استفاده می کردید را وارد کنید تا سایت هایی را که نام کاربری و رمزعبور بسیار شبیه به آن را دارد، پیدا کنید. حال آنها را هم تغییر دهید.

آخرین درسی که باید یاد بگیرید و شاید سخت باشد این است که: از رمزعبورهای ضعیف استفاده نکنید، در سایت های مختلف از یک رمزعبور یکسان استفاده نکنید، و به دوستان و اطرافیان خود نیز اجازه این کار را ندهید. ما به خوبی می دانیم که این کار چقدر می تواند سخت باشد ولی همه اینها به ما در آینده کمک می کند که امنیت بیشتری داشته باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست جدید شما دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.hejabfatemi.com/

1.851851836651.53678153315
سلام خوبید
تو وب های بروز شده اسم وبت و جلب توجه کرد و کلیک کردم وب خوب و زیبائی داری امیدوارم روز به روز موفق تر بشوی
اما من سایتی دارم بنام حجاب فاطمی؟؟؟
بر خلاف اسمش و تصور شما مطالب و . . . منحصر بفردی دارم
میخواهی گزیده ای از چند مطلبم رو بخونی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از بیل گیتس پرسیدن از تو ثروتمندتر هم هست؟
در جواب گفت بله فقط یک نفر. پرسیدن کی؟


در جواب گفت سالها پیش زمانی که از اداره اخراج شدم و تازه اندیشه‌ی طراحی مایکروسافت رو توی ذهنم پی ریزی می‌کردم،

در فرودگاهی در نیویورک قبل از پرواز، چشمم به این نشریه ها و روزنامه ها افتاد. از تیتر یک روزنامه خیلی خوشم اومد، ...ـ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روزی تصمیم گرفتم که دیگر همه چیز را رها کنم .


شغلم را........دوستانم را.........زندگی ام را !

به جنگلی رفتم تا برای آخرین بار با خدا صحبت کنم .

به خدا گفتم : آیا می توانی دلیلی برای ادامه زندگی برایم بیاوری ؟...ـ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بی هدف کنار بوم نقاشی خود نشسته بودم ومی اندیشیدم که فردا
چه شکلی است ، دیروز گذشته بود و دیگر رنگی از رویش باقی نمانده
بود که بهش فکر کرد حال هم که مشخص بود اما تنها چیزی که ...ـ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای خواندن ادامه مطالب به سایتم بیائید
ضمناً یک نرم افزار فوق العاده دارم که شما با استفاده از اون میتونین تمام شبکه های سراسری و بین المللی تمام فرکانس های رادیوئی و تمام پخش مستقیم حرم ائمه رو بدون نیاز به کارت تی وی و حتی آنتن دریافت کنید بدون نویز و برفک به صورت ارسال دیجیتال از دستش ندهی

خوشحال میشم یه سر بهم بزنی
ضمناً اگه منو لایق دوستی دونستید
کامنتم رو برای همه نمایش بده تا بدونن تو حجاب فاطمی ورود برای همه آزاده حتی خانم های بد حجاب و بی حجاب

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد