دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

یادگیری لغات انگلیسی با تأکید بر کاربرد آنها در دنیای واقعی

برچسب‌ها: لغات, نگارش, واژه‌نامه, کارت یادگیری

تصور کنید واژه‌نامه‌ای دارید که علاوه بر نشان دادن معانی و مترادف‌های کلمات انگلیسی، نحوه کاربرد آنها در دنیای واقعی (نمونه‌هایی از کاربرد کلمه در متون موجود در اینترنت و توییت‌های افراد انگلیسی‌زبان) را هم به شما نشان می‌دهد و علاوه بر این می‌تواند مانند نرم‌افزارهایی که از روش کارت‌های یادگیری برای افزایش دایره لغات به شما کمک می‌کنند نیز عمل کند.

تمام این ویژگی‌های خوب را در کنار هم می‌توانید در ابزار آنلاین «انبار کلمات» پیدا کنید! شما می‌توانید با مراجعه به این سایت و ایجاد یک حساب رایگان برای خودتان از تمام ویژگی‌های فوق برخوردار شوید.

انبار کلمات

نحوه کار با این ابزار ساده است. کافی است پس از ورود به حساب خودتان، کلمه یا عبارت انگلیسی که به دنبال معنای آن هستید را در جعبه متنی مربوطه (شماره ۱ در شکل زیر) وارد کنید. معنای آن کلمه به شما نشان داده می‌شود و تلفظ آن کلمه را نیز می‌توانید گوش کنید (دکمه شماره ۲) یا مترادف‌های کلمه مربوطه را هم بررسی کنید (دکمه شماره ۴).

همچنین می‌توانید با کلیک روی دکمه توییت (دکمه شماره ۶)، نمونه‌هایی از بکارگیری کلمه مربوطه در توییت‌های افراد انگلیسی‌زبان را مشاهده کنید یا با کلیک روی دکمه کتاب (دکمه شماره ۵)، نمونه‌هایی از بکارگیری کلمه مربوطه در مقالات و متون اینترنتی را ببینید. نمونه لغت‌نامه‌ای نیز با کلیک رو دکمه شماره ۳ در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ابزار آنلاین انبار کلمات

ابزار آنلاین «انبار کلمات»

«انبار کلمات»، یک ابزار آنلاین بسیار مفید برای دانشجویان و دانش‌آموزان و نیز کسانی است که به دنبال معنای کلمات و عبارات انگلیسی هستند و در کنار آن می‌خواهند کلمه یا عبارت مربوطه را نیز در فهرستی خاص خود ذخیره کرده و به مرور زمان به یادگیری آن بپردازند.

ویژگی‌های ابزار «انبار کلمات» عبارتند از:

  • مشاهده معنای لغات انگلیسی و ذخیره فهرست لغات شخصی
  • یادگیری لغات شخصی با استفاده از روش کارت یادگیری
  • مشاهده نمونه‌های کاربرد لغات در متون اینترنتی
  • مشاهده نمونه‌های کاربرد لغات در توییت‌های انگلیسی
  • اضافه کردن مجموعه‌های لغات به فهرست یادگیری شخصی
  • بیش از ۲۰۰ هزار کلمه انگلیسی در قالب مجموعه‌های مختلف
  • بازی‌های جالب برای یادگیری لغات انگلیسی
آزمون‌های خودکار برای آزمایش میزان یادگیری لغات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد