دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

پدر لوح فشرده دارفانی را وداع گفت

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی CBS،نوریو اوهگا که نقش موثری در ابداع و تولید لوح فشره یا همان  داشت در سن ۸۱ سالگی به دلیل نارسایی قلبی و سایر اعضای حیاتی در بیمارستانی در توکیو  درگذشت.

اوهگا که در فاصله سالهای ۱۹۸۲-۱۹۹۵ رئیس شرکت سونی بود با خرید ۳۴۰ میلیون دلاری استودیوی  آمریکایی کلمبیا در هالیوود با انتقادات فراوان به عنوان یک ولخرجی بی مورد روبرو شد.

او بسیار عاشق موسیقی و خوانندگان اپرا بود بطوریکه با طراحی و تولید یک  CD4.8  اینچی (با ظرفیت۷۵ دقیقه برای موسیقی)توانست سمفونی نهم بتهوون را در آن ذخیره کند.

LA 2011-04-23T170530Z_01_SIN81_RTRMDNP_3_SONY-OHGA.JPG

البته اوهگا بر صنعت موسیقی ،فیلم و بازی های ویدیویی به عنوان راهی برای کسب درآمد بیشتر برای شرکت سونی اعتقاد داشت و بر این عقیده خود بسیار اصرار می ورزید.

او در مصاحبه خود در سال ۱۹۹۸ با آسوشیدپرس در مورد راز موفقیت شرکت سونی گفت:”ما همیشه دنبال چیزهایی می‌رویم که شرکت‌های رقیب به علت ترس و عدم ریسک پذیری حتی نمی‌خواهند آنرا لمس کنند”.

با کمک او بود که سونی توانست خود را به عنوان رهبر پخش کننده های صدا و تصویر در جهان معرفی کند و بدین ترتیب میلیون‌ها دلار سود به جیب بزنند.

هوارد استینگر رئیس کنونی شرکت سونی درباره او می‌گوید:”بدون اغراق بگویم او برای صنعت سرگرمی‌های سونی و به خصوص موسیقی و فیلمسازی یک رهبر ایده‌ال  و جهانی بود “.

پایان مطلب/



منبع فارنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد