دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

افتتاح «کافه بازار»؛ اولین وب‌استور اندروید کاملا فارسی در ایران

فارنت: اولین فروشگاه آنلاین عرضه برنامه‌های سیستم عامل تلفن همراه اندروید به زبان فارسی رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در این وب‌استور با نام کا‌فه بازار در آدرس (CafeBazaar.ir) که در واقع وب‌استور پروژه بازار به حساب آمده و پیش از این مراحل آزمایشی خود را طی می‌کرد برنامه‌های فارسی اندروید و بیشتر برنامه‌های رایگان موجود در اندروید مارکت شرکت گوگل قرار داده شده است.

با افتتاح این وب‌استور کاربران می‌توانند مجموعه برنامه‌ها را بر روی نمایشگر رایانه و یا موبایل خود مرور کرده و با استفاده از برنامه اندرویدی بازار به راحتی دستور دانلود را از طریق اسکن کُدهای QR به برنامه بازار نصب شده بر روی گوشی خود ارسال کنند.

Cafebazaar_mainpage

موسسان این فروشگاه تاکید کرده‌اند که مهمترین هدف از این اقدام تبدیل این مجموعه به سکوی اصلی توزیع و دریافت برنامه‌های ایرانی گوشی‌های هوشمند و به تبع آن گسترش فعالیت‌های برنامه‌نویسی در این حوزه در میان ایرانیان و امکان درآمدزایی برای برنامه‌نویسان است.

Cafebazaar_1

یکی از تفاوت‌های اصلی و شاید برتری این وب‌استور و در کنار آن برنامه بازار را می‌توان در این دانست که تمامی برنامه‌ها به طور مستقیم از اندروید مارکت گوگل دریافت شده و پیش از قرار گرفتن در مجموعه بازار مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرند تا کاربران با مشکل بدافزار و موارد مشابه مواجه نشوند.

Cafebazaar_app_page

نکته دیگر امکان استفاده از تمامی برنامه‌ها در تمام گوشی‌های مجهز به اندروید و قابل استفاده بودن تمامی کدهای QR موجود در وب‌استور است که کار با این وب‌استور را همطراز با وب‌استورهای مشابه خارجی قرار داده است.

مطمئنا هر پروژه‌ای در ابتدای کار معایب و نواقصی دارد که هر چند کوچک اما در ابتدای کار از چشم سازندگان آن پنهان می‌ماند و بجاست که کاربران ایرانی برای رشد و توسعه فناوری‌های جدید ضمن استفاده و معرفی این پروژه‌های داخلی با پیشنهادات و انتقادات خود در این اقدامات سهیم باشند.

معرفی این وب‌استور و یا برنامه‌های مشابه در فارنت نیز تنها به دلیل سهمی است که ما از این راه بر گردن خود می‌بینیم و اطمینان می دهیم که پیش از معرفی این گونه برنامه‌ها و یا وب‌سایت‌ها تا حد امکان تمامی تلاش خود را برای اطمینان از حصول بهترین کارکرد در آنها صورت می‌دهیم.

پایان مطلب/



منبع فارنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد