دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

مایکروسافت: از هر ۱۴ دانلود یکی بدافزار است!

طبق گزارش روز گذشته مایکروسافت‪،‬ یکی از هر ۱۴ برنامه ای که دانلود می شود، بدافزار است. این شرکت در مطلبی که درباره مکانیسم اعتبارسنجی برنامه در اینترنت اکسپلورر ۹ نوشته است، اعلام کرده که IE روزانه ۲ تا ۵ میلیون حمله یه کاربران IE8 و IE9 را بلاک می کند.

اعتبارسنجی برنامه، یکی از امکانات امنیتی آی ای ۹ است که نه تنها از شیوه های مبتنی بر آدرس اینترنتی سایت ها برای شناسایی بدافزارهای پنهان شده استفاده می کند، بلکه به بررسی خود فایل هم می پردازد، مشخص می کند که آیا قبلا هم کسی آن را دانلود کرده و آنگاه درباره دریافت آن تصمیم گیری می کند.
جب هابر مدیر برنامه اسمارت اسکرین می گوید: «همیشه برنامه و فایل های جدید بدافزار نیستند، اما امکان بدافزار بودن آنها را هم باید در نظر گرفت»

آقای هابر عقیدا دارد که «استفاده از چنین اعتبارسنجی، به حفاظت از کاربران در برابر بدافزارهای جدید که خود را به جای برنامه های سالم و قانونی جا می زنند (و هنوز برنامه های امنیتی آنها را نشناخته اند)، کمک شایانی می کند. علاوه بر این برنامه اعتبارسنجی اینترنت اکسپلورر ۹ کاربران را از شر پیغام های اخطار بی مورد هنگام دانلود برنامه های شناخته شده و معتبر بی نیاز می سازد. مثلا برنامه ای که توسط یک شرکت معتبر تولید شده و امضای دیجیتال معتبری دارد و همچنین توسط افراد زیادی دانلود شده، بسیار معتبرتر از برنامه ای است که بدون امضا و نام سازنده در یک سایت تازه ساز معرفی شده و تعداد بسیار کمی آن را دانلود کرده باشند.»

جب می افزاید: «تجربه ما در اعتبار سنجی و کنترل برنامه ها نشان می دهد که از هر ۱۴ برنامه جدیدی که دانلود می شود، یکی از آنها بعدا به عنوان بدافزار شناسایی شده و معرفی می گردد!»

البته این اطلاعات فقط درباره کاربران اینترنت اکسپلورر است و درباره برنامه های دانلود شده توسط دیگر مرورگرها آماری در دست نیست.

منبع
‏http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2385541,00.asp

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد