دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

حمله گسترده هکرهای چینی به حساب‌های گوگل

گوگل روز چهارشنبه  هشدار داد که هکرها در چین توانسته اند راه خود را به صدها حساب جیمیل  باز کنند ، از جمله این حسابهای  هک شده می توان به حساب های مقامات دولتی  آمریکا، فعالان سیاسى چین، مقامات سیاسی و مهم  در چندین کشور آسیایی (به خصوص  کره جنوبی)، پرسنل نظامی، و روزنامه نگاران، اشاره کرد . تمامی  نشانه ها حاکی از آن است که این حملات تنها به صورت کاملا تصادفی  شکل نگرفته اند و در پس آن اهداف و تفکراتی وجود داشته است .

غول جستجو اسامی افرادی  که حساب های جی میل آنها به خطر افتاده بود را منتشر نکرده ، ولی  با استناد به “رخنه آشکار اطلاعاتی “   واشنگتن پست گزارش داد که حساب های شخصی جی میل از یک گروه خاص  به طور رسمی  هک شده است . بسیاری از مطالب رخنه کرده، قبل از اینکه FBI در هفته گذشته مطلع شود همه از میان  برداشته شده ، و  بحث  و گفتگو هایی بوجود آمده که آیا  گوگل  این حادثه را علنی خواهد کرد یا نه .

گوگل می گوید  این حادثه به احتمال زیاد نتیجه فیشینگ است ، و اشاره می کند  که “مهم این است که تاکید شود که سیستم های داخلی تحت تاثیر این جمله قرار نگرفته است و این خودش خیلی خوب است  – این اتفاق که برای  حساب ها ایجاد شده است به خاطر مشکل امنیتی با  خود جیمیل نیست بلکه ما معتقدیم که اطلاع رسانی پبرامون این حادثه باعث می شود که مردم بیشتر در مورد اطلاعات آنلاین خود حدقت کنند و در نتیجه امنیت آنها بالاتر رود .

این قسمت درواقع دشمنی مداوم بین چین و گوگل است . گوگل چین  را برای حمله به شبکه خود در سال گذشته مقصر می داند، و به نظر می رسد این آخرین  حمله  هم از همان محل Jinan چین نشات گرفته است .با این حال مقامات چینی دست داشتن در هک جیمیل را انکار می کنند .

“هر گونه سرزنش چین در این [واقعه آخر ] بی اساس و با انگیزه هدف دار صورت می گیرد ” این را هنگ لی ،یکی از مقامات  رسمی  چین در  وزارت امور خارجه می گوید  ،او همچنین  در بیانیه ای گفت. “دولت چین بصورتی پایدار و محکم با هر گونه فعالیت  و جرایم اینترنتی ، از جمله هک و … مخالف  است [و] آماده است تا با جامعه بین المللی همکاری کنند تا بر علیه آن مبارزه کنند.”

منبع :maximumpc

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد