دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

تویت جالب هکرهای فاکس نیوز: اوباما مرد!

twitter_hoax_..._some_of_the_false_messages_on_the_foxnewspolitics_feed.jpeg

 

یکی از اکانت های تویتر FoxNews.com در حدود ساعت ۱۱ شب یکشنبه ۱۲ تیرماه هک شد و در آن اعلام شد که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا کشته شده است. این حمله، یکی از مهمترین حملات آنلاین در هفته های اخیر به شمار می رود.

 

مدت کوتاهی پس از این خبر، چندین توییت مرتبط دیگر نیز توسط هکرها درج شد که خبر از مرگ باراک اوباما در ۱۳ تیرماه سال جاری می داد. این توییت ها بیشتر از 9 ساعت در وب سایت این آژانس خبری قابل مشاهده بودند.

بی بی سی گزارش داد که یک گروه اینترنتی به نام Script Kiddies، مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

 

سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا که سازمان مسئول ایمنی فیزیکی رئیس جمهور است، در این خصوص هشدار داده و تحقیقات خود را آغاز نموده است. ادوین دونوان، سخنگوی سرویس مخفی، با اطمینان از سلامتی رئیس جمهور، اعلام کرد که در حال پیگیری پست های جعلی است.

 

جف میسنتی، مدیر کل فاکس نیوز دیجیتال نیز گفت که در مورد چگونگی این اتفاق، یک بررسی دقیق از توییتر صورت گرفته و اقداماتی برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به حساب های فاکس نیوز در آینده در  دست انجام است.

 

Script Kiddies یک اصطلاح اینترنتی است و به افراد بی تجربه ای گفته می شود که با استفاده از تکنولوژی های هک توسعه داده شده توسط دیگران، دست به خرابکاری و هک می زنند.

 

 

نویسنده: محمد مهدی واعظی نژاد

منبع نگهبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد