دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

چند ابزار برای حفظ امنیت اطلاعات حیاتی و فعالیت های مهم کاری

گروه LulzSec به کار خود پایان داد و محو شد. اعضای گروه Anonymous با قرار دادن ماسک مخصوص‌شان در نزدیکی خانه شهردار اورلندو آمریکا، او را تهدید کردند.  من نمی‌دانم شما در حال انجام چه کاری در اینترنت هستید. علاقه‌ای هم به دانستن آن ندارم. اما اگر کسی قصد داشته باشد تا فعالیت های مهم و حیاتی کاری اش در فضای اینترنت را کاملا امن و حفاظت شده نگه دارد، بایستی حسابی حواس اش را جمع کند. در اینجا به معرفی چند ابزار کمکی برای این کار می پردازیم.

 

مغناطیس‌زدای هارد دیسک

xlarge_60_hz_0.jpg

تا به حال روش های زیادی را برای نابودی اطلاعات از روی هارد دیسک و کول دیسک معرفی کرده ایم. اگر قصد دارید کامپیوتر شرکت تان را بفروشید، یا هارد آن را بیرون بیاندازید، واجب ترین کار حذف اطلاعات شخصی و کاری از روی آن است. حذف خاصیت مغناطیسی یکی از سریع ترین راه ها برای ناپدید کردن کامل اطلاعات هارد دیسک، بدون نابود کردن آن است. تنها کافی است قبل از بیرون انداختن هارد دیسک، آن را به داخل دستگاه مغناطیس‌زدا بیاندازید، تا بعد از ۱۰ ثانیه هارد دیسک عاری از هرگونه اطلاعات ضبط شده را تحویل بگیرید.
قیمت: ۸۵۰۰ دلار

 

چکش پودر کننده

xlarge_31idcfjty_l._ss500_.jpg

اگر با یک هارد قدیمی روبرو هستنید که ارزش پاک کردن ندارد، یا اینکه نمی خواهید هزینه سنگین ۸۵۰۰ دلاری را متحمل شوید، خب هارد دیسک را نابود کنید. چکش پودر کننده به منظور نابود سازی فوری اشیاء ساخته شده است. با این چکش در عرض چند ثانیه به جای هارد دیسک، مقادیر فراوانی خرده آهن در اختیار خواهید داشت. به نظر سرگرمی جالبی هم می آید.
قیمت: ۳۵ دلار

 

دستگاه کاوش ابزارهای مراقبتی

xlarge_cpm700_0.jpg

برای تجهیز اتاق جلسات هزینه زیادی متقبل شده اید. قرار است کلیه مکالمات و گفتگوهای شما در خصوص پروژه بعدی شرکت محرمانه باقی بمانند. به خصوص اینکه ممکن است شرکت رقیب بیکار ننشسته باشد و شما را ردگیری کند. شاید هم اکنون در منزل‌ یا دفتر کار یا اتاق جلسات تان دستگاه‌های شنود و ردگیری کار گذاشته شده باشد.  CPM-700 به شما اجازه می‌دهد تا محیط کاری تان را کامل کنترل کنید و در خصوص عدم وجود فرستنده‌های صوتی یا تصویری، شنودهای تلفنی، فرستنده‌های مادون قرمز یا ابزارهای ضبط صدا در سکونت‌گاه یا محل کارتان اطمینان یابید.

قیمت: ۲۲۵۰ دلار

 

پراکسی سرور IP

xlarge_screen_shot_2011-06-22_at_10.53.55_am.png

این یکی هم به درد مدیران شرکت ها می خورد و هم به کار کارمندان فراری از کار می آید. می خواهید بدون اطلاع مدیر شبکه اداره اینترنت گردی کنید؟ 

می خواهید از نرم افزارهای سایتی مانند گوگل یا سورس فورژ استفاده کنید، اما به دلیل تحریم آی پی های ایران مسدود هستند؟ 

در هر دو صورت، لطفا رد دیجیتالی از خود برجای نگذارید. در عوض، از یک پراکسی سرور استفاده کنید تا به شما آدرس IP جعلی خارج از ایران اختصاص می‌دهد. این موضوع نه تنها باعث می‌شود که ردگیری و شناسایی آی پی شما دشوار شود، بلکه ‌می‌توانید به راحتی از برنامه‌ها و سایت های مخصوص که تنها برای کشور متعلق به IP جدیدتان تدارک دیده شده استفاده کنید.

آی پی رایگان

 

LogMeIn Pro کلاینت VNC (ارتباط شبکه مجازی)

xlarge_logmein_pro_3_432x390.gif

حضور دائمی در محل کار برای تان مقدور نیست، اما می خواهید به صورت دائم شبکه داخلی و دوربین های شرکت را از طریق کامپیوتر سرور کنترل کنید. می‌توانید سرور را با استفاده از کامیپوتر یا لپ تاپ دیگری از راه دور با استفاده از یک برنامه VNC راه انداخته و کنترل کنید. نسخه حرفه‌ای LogMeIn که نیازهای شما را در این زمینه جوابگو خواهد بود، سالیانه 70 دلار هزینه دارد.

برنامه های رایگانی همچون team viewer هم می تواند کمک خوبی برای این کار باشد.

 

کول دیسک امن شرکت IronKey

xlarge_ironkey_capoff.jpg

احتمالا تعدادی برنامه و فایل‌های حساس بر روی کامپیوترتان دارید که لازم است به جای دیگری منتقل شده یا در جای امنی نگهداری شوند. خب، چرا فایل‌ها و برنامه‌ها را بر روی یک کول دیسک که به صورت سخت افزاری رمزگذاری شده نگهداری نکنیم که از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی بهره می‌جوید؟ 

جالب تر اینکه برای استفاده از اینترنت در مکان های عمومی و نا امن هم به یاری تان می آید. این کول دیسک با خود نسخه‌ پرتابل امنی از مرورگر فایرفاکس با قابلیت مرور محرمانه (private browsing) به همراه دارد.

قیمت: ۱۰۰ دلار

 

تغییر دهنده صدای تلفنی

xlarge_31z8eypr35l._ss400_.jpg

حالا در کنار این همه فعالیت و تلاش برای امنیت بیشتر، کمی هم سرگرمی بد نیست. این تغییر دهنده صدای تلفنی می تواند دوستان تان را به اشتباه انداخته و سرگرمی آخر هفته جالبی برای تان تهیه ببیند.

اما شوخی را کنار بگذاریم، یکی از حملات ناجوانمردانه ای که شرکت شما را تهدید می کند، مهندسی اجتماعی است. کارمندان، به خصوص گروهی از آنها که با مشتریان و افراد بیرون از شرکت تماس اینترنتی و تلفنی دارند، باید در خصوص نشت تلفنی و ایمیلی اطلاعات کاری و قراردادهای شرکت آگاه بوده و آموزش ببینند. 

یک راه کم هزینه برای آزمون این گروه کارکنان کمک گرفتن از یک دوست خارج از شرکت است. اما راحت ترین راه، استفاده از این ابزار جالب و کاربردی است. مطمئنا هیچ کس به اندازه خودتان از کارمندان شناخت ندارد که آنها را در یک حمله مهندسی اجتماعی بیازماید. 

این دستگاه کارآمد و موثر کلمات و لحن صدای شما را تغییر داده آن را تا حد فراوانی غیرقابل شناسایی می کند.

قیمت: ۲۱ دلار


مننبع نگهبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد