دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

هاتمیل برای مبارزه با حملات فیشینگ گزینه My friend's been hacked

هاتمیل برای مبارزه با حملات فیشینگ گزینه My friend's been hacked! را به امکاناتش اضافه کرد


هاتمیل مایکروسافت چند سالی است که درگیر رقابت سخت و نفس گیری با سرویس هایی چون جیمیل و یاهو میل شده، اما متاسفانه علی رغم سرویس های خوبش، نتوانسته در میدان مبارزه عرض اندامی کرده و جلو بیافتد.  شاید نتوان سرویس جدید هاتمیل را با عباراتی چون خارق العاده یا زمین لرزه توصیف کرد، اما این سرویس دهنده قابلیت بسیار مفیدی را به امکاناتش اضافه کرده که باعث شناسایی اسپم هایی می شود که به ظاهر از منابع معتبر ارسال می گردند.

 

hotmail-hackingfeature.jpg

حالا دیگر وقتی از دوست تان ایمیلی دریافت کردید که مشکوک به نظر می رسید و حاوی محتوا یا لینک غیر عادی بود، تنها کافی است که از منوی Mark as بالای ایمیل، گزینه My friend's been hacked! را انتخاب کرده و به هاتمیل بگویید که به نظر می رسد این ایمیل دوست من هک شده است. با این کار پیام هشداری برای تیم امنیتی هاتمیل ارسال می شود. آنها پس از بررسی، در صورتی که نتوانند هویت درست کاربر ایمیل را احراز کنند، در اولین لاگین، وی را به مراحل فعال سازی اکانت ارجاع می دهند. اگر ایمیل در اختیار دوست تان باشد، با توجه به اطلاعات شخصی و سوال امنیتی که قبلا انتخاب کرده، اکانت هاتمیل اش را فعال می کند. در صورتی هم که ایمیل به تصرف یک هکر در آمده باشد، با این کار ایمیل از چنگ وی در می آید.

علاوه بر این، برای امنیت بیشتر، هاتمیل به زودی سرویسی را فعال خواهد کرد که از به کار بردن رمزهای عبور متداول و ساده توسط کاربران جلوگیری می کند. این سرویس همچنین اکانت کاربرانی را که رمزعبور ساده و معمولی انتخاب کرده باشند، مسدود می کند و آنها باید ضمن طی کردن مراحل فعال سازی دوباره اکانت، از رمزعبور مناسب و قوی استفاده کنند.

همانطور که دیدید برای استفاده از کمک های ضروری در هاتمیل و دیگر سرویس دهندگان ایمیل، باید اطلاعات شخصی، تماس و امنیتی را که هنگام ساخت اکانت انتخاب کرده اید به یاد داشته باشید. 

اگر یکی از دوستان تان محتوای نامناسبی را از شما دریافت کند و تصور کند که هک شده اید، برای فعال سازی اکانت تان به این اطلاعات نیاز دارید. در غیر این صورت ایمیل تان را از دست خواهید داد. در شرایط مشابه، در صورت فراموش کردن رمزعبور یا تصرف ایمیل توسط شخص دیگر هم به این اطلاعات نیاز دارید.

نکته مهم: لطفا همین الان اطلاعات تماس و سوالات امنیتی همه اکانت های ایمیل تان را یک بار دیگر کنترل کرده و آنها را کامل و به روز کنید. حتما از اطلاعات و سوالاتی استفاده کنید که به اندازه کافی امن باشند و مهم تر اینکه به خاطر سپردن آنها آسان باشد. اگر هم احتمال می دهید که آنها را فراموش کنید، مکان مناسبی برای یادداشت و نگهداری امن آنها پیدا کنید.

منبع نگهبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد