دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

تغییر در سبک صندوق پستی ایمیل جی‌میل! + عکس

همیشه راه بهتری برای مدیریت صندوق پستی ایمیل وجود دارد؟ در حال حاضر راههای بسیار زیاد برای انجام این امر وجود دارد: بعضی‌ها خوانده شده، بعضی‌ها ستاره دار، برخی دیگر ایمیل‌های مهم خود را از بقیه ایمیل‌ها جدا می‌کنند و برخی دیگر از ایمیل‌ها دارای علامت ستاره دار هستند که برای مدیریت این  نوع ایمیل می‌توان جی‌میل را مثال زد که از ماه‌ها قبل اینکار را شروع کرد که آن هم با صندوق ورودی که ایمیل‌ها مهم را از دیگر ایمیل‌ها جدا می‌کند.

تیم جی‌میل گوگل اعلام کرد:

تا هفته‌های آینده با سبک‌های مختلفی از صندوق پستی ایمیل جی‌میل مواجه خواهید شد که می‌توانید یکی از این نوع سبک‌های مدیریتی را برگزینید تا مدیریت بهتری بر ایمیل‌های ورودی خود در جی‌میل داشته باشید .

اما تغییرات موجود در ایمیل جی‌میل به شرح ذیل می‌باشد:

سبک کلاسیک: این نوع ایمیل‌ها در اولویت قرار می‌گیرند بر اساس تاریخ دریافت ایمیل که در بالای صفحه‌ی ایمیل شما قرار میگیرند.

ایمیل‌های مهم: پیام‌های مهم در این بخش قرار می‌گیرند البته این پیامها، پیامهای مهمی هستند که شما آنها را باز نکرده‌اید و بعد از این پیامها، پیامهای ستاره‌دار قرار می‌گیرند.

مهمترین‌ها در اول: در این سبک ایمیل‌های مهم در اولویت قرار می‌گیرند (خوانده شده و خوانده نشده) هر ایمیل دیگری بصورت خودکار در زیر این ایمیل‌ها قرار می‌گیرند.

خوانده نشده‌ها در اولویت: در این بخش ایمیل‌های خوانده نشده در اولویت قرار دارند و فقط شما ایمیل‌های خوانده نشده را مشاهده می‌کنید و می‌توانید مطالعه کنید.

ایمیل‌های ستاره‌دار: در این بخش هم ایمیل‌های ستاره‌دار در اولویت قرار دارند.

خب این بود گذری بر صندوق پستی جی‌میل که مطالعه کردید و باید چند نکته را ذکر کنیم این نوع و سبک صندوق پستی بمدت یک هفته بصورت آزمایشی قرار خواهد گرفت و پس از آن می‌توانید از طریق منوی کشویی در کنار برچسب صندوق و یا از صفحه تنظیمات سبک صندوق پستی جی‌میل خود را تغییر دهید.

پیشنهاد می‌کنیم این سبک صندوق پستی را امتحان کنید!

منبع:گویاآی تی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد