دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

چگونه قابلیت Places فیس بوک را خاموش کنیم؟

چندی است که فیس بوک امکانی را با نام Places یا مکان ها به سرویس خود افزوده است که به شما و دوستان تان اجازه می دهد موقعیت فعلی یکدیگر را به سبکی مانند سایت foursquare چک کنید. اگر ترجیح می دهید که موقعیت مکانی تان محرمانه و خصوصی باقی بماند، پیشنهاد می کنیم این راهنما را دنبال کنید.

قبل از هر چیز اگر هنوز در خصوص اینکه انتشار موقعیت مکانی تان چیز مضری است، متقاعد نشده اید، پیشنهاد می کنم این مطلب نگهبان را بخوانید و به سایت «لطفا به من دستبرد بزن» هم سری بزنید. اما واقع اگر شما آدم محتاطی باشید، کنترل موقعیت مکانی در ذات خود چیز بدی نیست. فیس بوک هم فرض کرده که همه دوست دارند که مکان فعلی شان توسط دیگران مشاهده و دنبال شود، برای همین این قابلیت را به صورت عمومی فعال کرده است. اما نگران نباشید، برای غیرفعال کردن آن تنها چند مرحله سریع و ساده پیش رو دارید:

pic_01_facebook.jpg

pic_02_facebook.jpg

۱- وارد فیس بوک تان شوید. از منوی Account بخش Privacy Settings را انتخاب کنید. با صفحه ای همانند عکس بالا روبرو خواهید شد. بر روی لینک Customize settings کلیک کنید.

pic_03_facebook.jpg

pic_04_facebook.jpg

 

۲- در بخش Things I Share در پایین ترین قسمت، دو مورد را باید تغییر دهید. گزینه Places You check in to به صورت پیش فرض به گونه ای تنظیم شده که فقط توسط دوستان تان (Friends Only) قابل مشاهده است. با استفاده از منوی دراپ دان روبروی آن می توانید محدوده دسترسی به آن را کم یا زیاد کنید. پیشنهاد ما آن است که این گزینه را تنها برای خودتان (Only me) قابل دیدن کنید. برای این کار در همان منوی دراپ دان، گزینه Customize را انتخاب کنید و در پنجره باز شده در مقابل عبارت These People گزینه Only Me را انتخاب کرده و گزینه Save Setting را بزنید.

pic_05_facebook.jpg

بخش بعدی که باید تغییر یابد، در زیر همین قسمت Places You check in قرار داشته و با نام Include me in 'People Here Now' after I check in مشخص شده است. این گزینه به صورت خودکار Enable یا فعال است. این گزینه به بقیه کمک می کند تا از طریق صفحه معرفی مکان ها، مکان دقیق کنونی شما را بداند و یا در بخش جستجو شما را در لیست افراد نزدیک به خوش پیدا کند. اگر تمایلی به اینگونه ردیابی شدن ندارید، تیک کنار گزینه Enable را بردارید.

 

pic_06_facebook.jpg

 

pic_07_facebook.jpg

۳- و تغییر مهم بعدی: اگر دوست ندارید که دوستان تان موقعیت مکانی شما را با تعداد زیادی از افرادی که می شناسد و یا نمی شناسید به اشتراک بگذارند ، به بخش Things Others Share در پایین صفحه بروید و گزینه Friends can check me in to Places را پیدا کنید. بر روی گزینه Edit Settings کلیک کنید. اگر دوست ندارید که دوستان تان بتواند مکان شما را علامت گذاری کنند، گزینه Disabled را در پنجره باز شده انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در صورت فعال بودن این گزینه، دوستان تان می توانند شما را در هر نقطه ای علامت گذاری کنند، حتی اگر شما واقعا در آن محل حضور نداشته باشید. اگر دوست ندارید که دوستان تان برای سرگرمی شما را در برخی مکان های نامناسب علامت گذاری نکنند، بهتر است این گزینه را خاموش کنید. یک وقت دیدید مجبورید به همسرتان حساب پس بدهید که چرا طی سه روز ماموریت به جنوب کشور، در فیس بوک مکان شما سواحل ترکیه ثبت شده بوده است!

 

pic_08_facebook.jpg

 

pic_09_facebook.jpg

pic_10_facebook.jpg

 

۴- علاوه بر اینها، موقعیت مکانی شما می تواند توسط اپلیکیشن های دوستان تان هم ثبت و درج شود. خاموش کردن آن هم نیاز به گذراندن مراحلی کاملا متفاوت با گزینه های قبلی دارد. در پایین صفحه Privacy Settings در قسمت Apps and Websites بر روی گزینه Edit your settings کلیک کنید. حال به بخش Info accessible through your friends بروید و بر روی Edit Settings کلیک کنید. در پنجره ای که باز می شود تعداد زیادی مربع و عبارت را می بینید. هر کدام که تیک خورده باشند، در دسترس برنامه های مورد استفاده توسط دوستان تان قرار خواهد گرفت. به نظر من که بهتر است هیچ کدام از این گزینه ها تیک نداشته باشند. اگر می خواهید فقط به موقعیت مکانی تان دسترسی نداشته باشند، عبارت Places I've visited را پیدا کرده و تیک کنار آن را بردارید.

برچسب ها:

منبع نگهبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد