دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

چگونه یک حلقه یا کاربر گوگل پلاس را بعنوان جریان پیش فرض قرار ده

هنگامیکه شما دوستانتان را به حلقه‌های گوگل+ می‌افزایید، اساسا آنها را دنبال می‌کنید. بطوریکه هر آنچه بنویسند یا به اشتراک بگذارند در جریان بروزرسانی شما نمایش داده می‌شود. تمامی بروزرسانیها را از افرادی که آنها را به ترتیب زمانی دنبال می‌کنید نشان می‌دهد. اما گاهی اوقات ممکن است نخواهید این اتفاق بیافتد. فرض کنید برخی از دوستانتان چیزهایی بی ربط ارسال کنند و یا چیزهایی را به اشتراک بگذارند که شما به آنها علاقه‌ای ندارید، یا بگوییم توسعه‌های جالبی در محل کار وجود دارد و شما می‌خواهید برای پیگیری آنها را با همکاران خود به اشتراک بگذارید. گوگل این اجازه را به شما نمی‌دهد تا برای دیدن جریان بروزرسانی خود افرادی را انتخاب کنید. اما این امکان را ایجاد کرده تا کاربری را مسدود کنید اما این راه حل خوبی نیست.

در اینجا دو افزونه کروم که این مشکل را برطرف کرده‌اند وجود دارد:

اولین مورد نمایش طلایی (Golden View) می باشد و کاری بیش از اینکه جریان گوگل را بعنوان صفحه پیش فرض قرار دهد، انجام می‌دهد. نمایش طلایی به شما این امکان را می دهد تا:

- پست‌های کاربران خاصی را بی صدا (mute) کنید.

- تنظیم یک حلقه به عنوان جریان پیش فرض

- مخفی کردن تصاویر ظاهر شده در جریان

- مخفی کردن نظرات

- جستجو در گوگل پلاس با استفاده از جستجوی گوگل

 

همه این گزینه‌ها از طریق گوگل پلاس قابل دسترسی هستند. صفحه گزینه‌های جداگانه به شما این امکان را می‌دهد تا مشخص کنید می‌خواهید کدام عملکرد گوگل پلاس را ببینید. زمانیکه نمایش طلایی نصب شد، یک ستاره کنار نام هر حلقه خواهید دید. برای تنظیم یک جریان پیش فرض بر روی ستاره کلیک کنید. هنگامیکه یک پیش فرض تنظیم شده باشد، کلیک بر روی کلید خانه در گوگل پلاس بطور خودکار شما را به حلقه انتخابی می‌برد.

قابلیت مخفی کردن پست‌های یک کاربر یکی دیگر از عملکردهای دستی آن است. این مورد با گزینه مسدود کردن کاربر گوگل پلاس تفاوت دارد. مسدود کردن یک کاربر تمام بروزرسانی‌ها را کاملا از جریان شما حذف می‌کند اما مخفی کردن یک کاربر بروز رسانی را را مخفی می‌کند و شما می‌توایند ببینید که کاربر مخفی شده پستی ارسال کرده است اما این بروزرسانی‌ها در جریان شما نشان داده نمی‌شوند.  شما با نمایش طلایی می‌توانید یک حلقه را بعنوان جریان پیش فرض خود انتخاب کنید اما نمی‌توانید برای این کار پروفایل یک کاربر را برگزینید. این کار با افزونه جی پلاس مورد علاقهFavorite G+ Stream)  ( در کروم امکان پذیر است.

افزونه دوم به شما اجازه می‌دهد تا هر دو مورد حلقه و جریان‌های شخصی کاربران را بعنوان جریان پیش فرض در گوگل پلاس تنظیم کنید. جریان جی پلاس مورد علاقه یک کلید به نوار ابزار کروم می‌افزاید. با کلیک بر روی آن پنجره‌ای باز می‌شود که شما می‌توانید آدرس حلقه یا پروفایل کاربری را که می‌خواهید بعنوان پیش فرض  تنظیم شود در آن بنویسید. می‌توانید آدرس را مستقیما از پروفایل کاربر نیز کپی کنید. آدرس حلقه‌ها نیز از فهرست حلقه‌های صفحه پروفایل شما قابل دسترسی خواهد بود. توجه داشته باشید که نمی‌توانید از هر دو افزونه با هم استفاده کنید. به نظر می‌رسد که نمایش طلایی آنچه را که شما از طریق افزونه جریان جی‌پلاس مورد علاقه بعنوان جریان پیش فرض تنظیم کرده‌اید نادیده گرفته است.

منبع: instantfundas

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد