دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

سونی هدف تازه‌ هکرها

حمله هکرها به ژاپن؛
سونی هدف تازه‌ هکرها
شرکت ژاپنی سونی به مدت چهار روز مورد حمله‌ هکرهای ناشناس قرار گرفت. بخشی از اطلاعات کاربران، شبکه‌های بازی‌ و سرگرمی‌های اینترنتی این شرکت به‌‌سرقت رفته است.
به گزارش گرداب، جام نیوز به نقل از دویچه وله نوشت: شرکت سونی بار دیگر هدف حمله‌های سایبری گروهی ناشناس قرار گرفت.

 بر اساس اطلاعاتی که سونی منتشر کرده، هکرها از تاریخ هفتم تا دهم اکتبر (پانزدهم تا هجدم مهر) وارد شبکه‌‌های پلی استیشن و سرگر‌می‌های این شرکت شده و بخشی از اطلاعات کاربران این شبکه‌ها را به سرقت برده‌اند. سونی تضمین کرده است که هکرها نتوانسته‌اند به اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران دسترسی پیدا کنند.

مهاجمان سایبری توانسته‌اند به اطلاعات 93 هزار کاربر سونی در سراسر جهان دست یابند.

به گفته‌ "شان یوندا"، سخنگوی شرکت سونی، تعداد حمله‌های سایبری از هفتم تا دهم اکتبر بسیار بیشتر بوده اما سیستم امنیتی سونی موفق شده اکثر این حمله‌ها را خنثی کند. یوندا مدعی شده که هکرها با اطلاعاتی که از منابع و شرکت‌های دیگر به‌دست آورده‌اند، موفق شده‌اند به شبکه‌ بازی‌ها و سرگرمی‌های سونی راه یابند.

شرکت سونی در سال جاری میلادی چند بار مورد حمله‌های سایبری قرار گرفته است. در ماه آوریل اطلاعات حساس نزدیک به 100 میلیون مشتری شبکه‌ پلی استیشن و بخش موسیقی و فیلم سونی ربوده شد. در پی این اقدام و حمله‌های سایبری کوچکتر، شرکت سونی ناچار شد برای مدت کوتاهی تمام خدمات اینترنتی خود را قطع کند.

کارشناسان اینترنتی، سونی را به دلیل اهمیت ندادن به امنیت کاربران در فضای مجازی به باد انتقاد گرفتند، طوری که این شرکت ناچار شد به‌طور رسمی از کاربران خود عذرخواهی کند.

علاوه بر سونی، سرورهای شرکت‌های دیگر ژاپنی نیز پیوسته هک می‌شوند. از مهم‌ترین این حمله‌ها، حمله به شرکت "میتسوبیشی" بود که هکرها موفق شدند به اطلاعات تاسیسات دفاعی شرکت میتسوبیشی که بزرگ‌ترین پیمان‌کار سیستم‌های دفاعی ژاپن است دست یابند. میتسوبشی صاحب بزرگ‌ترین کارخانه‌های طرف قرارداد وزارت دفاع ژاپن در حوزه‌ سلاح‌های سنگین، انرژی اتمی و زیردریایی ‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد