دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

چهار نکته جهت تنظیم شبکه وای فای هنگام رویداد های ویژه

این روزها اگر تلاش کنید رویدادی یا مراسمی  را بدون فراهم آوردن دسترسی به شبکه بیسیم مطمئن برگزار کنید، بسیاری از مخاطبان پیدایشان نمیشود. چه اینکه آن رویداد یک جلسه شغلی، برنامه بازاریابی، یا دیگر موارد باشد، عصر دیجیتال، ارتباط سریع و مطمئن را نه تنها برای کامپیوترها بلکه برای بسیاری از دستگاههای موبایل حیاتی و لازم کرده است

ممکن است بگویید که ابزاری های ارتباطی 3G در بسیاری مواقع این مشکل را حل می کنند. اما آیا واقعا می توانید به شرکت مخابراتی تان اعتماد کرده و ریسک چنین کاری را بپذیرید؟ آقای لویس آلوارز در واقع نمیتواند به این شرکت ها اطمینان داشته باشد. شرکت ۱۹ نفره او با نام Alvarez Technology Group اخیرا شبکه وای فای موقتی را برای سه روز در فستیوال جاز Monterey راه انداخته است. این شبکه از ۳۵۰۰۰ تماشاچی، کارمند و مجری این برنامه پشتیبانی میکند که هر کدام از این گروهها نیازهای متفاوتی دارند. علاوه بر این، مکان کنفرانس چالشی اساسی را در پی دارد: ارتباط بیسیم ضعیف برای شرکتهای خدمات تلفن همراه شناخته شده.

آقای آلوارز در مصاحبهای میگوید، جایی که فستیوال برپا شده بود همواره به دلیل نقصهای خدماتدهندههای سنتی مخصوصا AT&T و Verizon، کاربران دستگاههای تلفن همراه با مشکلاتی مواجه بودند.

بنابراین آلوارز و گروهش شروع به کار کردند. شرکت او در گذشته انواع مختلفی از شبکههای بیسیم را مجموعههای مسکونی برپا نموده و اداره کرده بود. اما هیچ گاه این کار را برای چنین رویداد کوتاه مدتی و شلوغی انجام نداده بود. آن چیزی که آنها آموختند و آن چیزی که آلوارز به دیگر کسب و کارهای کوچک و متوسط برای راهاندازی شبکههای خود توصیه میکند در زیر آورده شده است:

 

۱محل رویداد را درک کنید. آلوارز میگوید قدم اول در راه اندازی موفق، آگاهی از وضعیت درون ساختمان ها و فضای بیرون محل رویداد و دقت به مواردی همانند جایی است که افراد نشسته و به شبکه دسترسی خواهند داشت. این روش میتواند نقاط بدون امکان دسترسی را پیشبینی کرده و از به وجود آمدن مشکل، پیش از اینکه اتفاق بیافتند جلوگیری نماید.

آلوارز میگوید، ناحیه تحت پوششی که شما آن را در تدارک دیدهاید چیست؟ از اینکه چه دستگاههایی میتوانند در آن ناحیه قرار گیرند اطمینان یابید. شرکت آقای آلوارز در فضای داخلی از اکسس پوینت Meraki MR16 و در فضای بیرون از اکسس پوینت MR58 استفاده کرده بود.

وی میگوید، در محل تحت پوشش قدم بزنید و بررسیهایی را پیشاپیش انجام دهید. در واقع، او درس کلیدی درباره طرحریزی محل برگزاری رویداد را از تجربهاش هنگام فستیوال Monterey که در فضای آزاد برگزار میشود آموخت.

او میگوید، لازم است که اکسس پوینت ها تا حد امکان در بالاترین نقطه فضای آزاد یا محیطهایی همانند این قرار بگیرند. شما هرگز نمیدانید که چه چیزی ناگهان اتفاق خواهد افتاد.

برای فستیوال جاز در ابتدا یک سری اکسس پوینت در ارتفاع تقریبا ۴ متری نصب شده بود. اما کانتینرهای ۱۶ متری که در کنار آنها پارک شدند، باعث کمی زحمت برای الوارز و شرکتش شد.

 

۲- ابتدا امنیت. غیرعاقلانه است که یک شبکه ناامن را به صورت ساده برپا کرده و آن را به صورت یک شبکه بیقاعده در دسترس هر فردی قرار دهیم. آلورارز میگوید در رویدادی مانند یک فستیوال جاز، ایجاد یک شبکه امن کاری بسیار دشوار است.

او میگوید، ما نمیخواستیم که کاربران به وبسایتهای پورن رفته یا از شبکه وای فای مجانی برای آپلود ویروسها در سیستم های دیگران استفاده نمایند. به این دلیل که شرکت آلوارز از دستگاههای کلود Meraki استفاده کرده بود، از کنترلهای امنیتی تحت وب استفاده کردند. آلوارز میگوید باید بین امنیت و قابلیت استفاده توازن وجود داشته باشد. به طوری که تدابیر امنیتی به حدی سختگیرانه نباشند که باعث انصراف کاربران از شبکه گردد.

بنابراین آنها از کاربران علیه بدافزارها محافظت می کردند و دسترسی تنها به انواع مشخصی از محتوا محدود شده بود. در عین حال شرکت آلوارز مراقب است تا جلوه حضور امنیت مجازی را محدود نماید. برای مثال، هیچ لاگینی مورد نیاز نیست کاربر تنها بایستی مربع کنار لیست قوانین و توافقات را تیک بزند. قسمت خوب این قانون آن است که اگر کاربران خلاف قوانین و مقررات رفتار کنند، بایستی نگران کنترلهای امنیتی باشند. در غیر این صورت، وجود امنیت بایستی نامریی باقی بماند.

 

۳- مدیریت فعالانه پهنای باند. وقتی که شبکه به کار افتاد و رویداد نیز در جریان است، مهم است تا به طور فعالانهای پهنای باند مطابق با نیازها بررسی و تنظیم شود. در هر لحظه بیش از ۶۰۰۰ نفر در محل فستیوال جاز بودند.

آلوارز میگوید، اگر تعداد قابل توجهی از افراد تصمیم به استفاده از این وای فای مجانی میگرفتند، پهنای باند میتوانست به انتها برسد. ما استفاده از پهنای باند را زیر نظر گرفته و پس از روز اول تنظیماتی را اعمال نمودیم.

در فستیوال جاز حداکثر ۹۰۰ دستگاه در هر نقط شبکه  وجود داشتند که بیشتر گوشیهای هوشمند و تبلتها بودند. مدیریت فعال، مهم بود چرا که شبکه بایستی از سه گروه متمایز از کاربران پشتیبانی میکرد: تماشاچیان، کارکنان، و تیم های شرکت کننده. شرکت آلوارز حجم معینی از پهنای باند را به هر یک از این گروه ها اختصاص داد و تنظیماتی را بر اساس فعالیتهای فعلی آنها انجام داد. برای مثال، آنها دریافتند که به تماشاچیان خدمات نامناسبی ارایه میدهند، از این رو در ارایه آن تجدید نظر کردند.

 

۴جمعیت را بشناسید. آلوارز میگوید این رویداد همواره تماشاچیان علاقهمند به فناوری را به خود جلب میکند. تیم او حضور تعداد بسیاری از آیفون، آیپد و دستگاههای اندرویدی را پیشبینی مینمود. وقتی که تجهیزات و نیازهای پهنای باندتان را شناسایی میکنید، مهم است که این کار را بر اساس سخت افزار و رفتار کاربر انجام دهید.

آلوارز میگوید، به این دلیل که ما میدانستیم چه نوع دستگاههایی قرار است مورد استفاده قرار گیرد، عاملهایی مانند راحتی استفاده و سازگاری را مورد توجه قرار دادیم. شما متعجب خواهید شد اگر بدانید چه تعداد دستگاههای دسترسی بیسیم وجود دارند که با هر دستگاه تلفن همراهی سازگاری ندارند.

منبع نگهبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد