دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

سرویس های رایگان مانیتور آپ تایم و آنلاین بودن سایت

خب، هیچ یک از ما نمی توانیم ۲۴ ساعت روز مقابل کامپیوتر بنشینیم و مراقب باشیم که سایت مان دائما آنلاین بوده و به درستی کار کند. همچنین مهمتر از آن هنگامی که سایت روی کامپیوترمان بالا نمی آید، اول از همه باید مطمئن شویم که مشکل از کامپیوتر ما یا شرکت سرویس دهنده اینترنت مان است، یا اینکه هاست سایت مان مشکل پیدا کرده و سایت در همه جا Down شده و با مشکل مواجه شده است. خوشبختانه سرویس های رایگان فراوانی وجود دارند که این مراقبت ۲۴ ساعته را برعهده گرفته و سایت را از نقاط مختلف دنیا کنترل کرده و مرتبا وضعیت آن را به ما گزارش دهند. 

پایین آمدن (Downtime) و در دسترس نبودن سایت، خواه به معنی از دست دادن  سود باشد، خواه تنها به معنی از دست دادن بازدیدکننده باشد، این سرویس ها به شما کمک می کنند که در سریع ترین زمان ممکن از پایین آمد و آنلاین شدن سایت تان آگاه شوید.

مهمتر از همه این موارد هم این است که هنگامی که سایت شما مورد حملاتی از قبیل DDOS و DOS و غیره قرار گرفته و از دسترس خارج می شود، در اولین فرصت با خبر شده و می توانید به شکل مناسبی عکس العمل نشان دهید. این عکس العمل می تواند هماهنگی های لازم با پشتیبانی هاست برای بالا بردن منابع سیستم، یا کشف و بلاک کردن افراد حمله کننده باشد.

 

۱- Pingdom

uptimepingdom.jpg

تعداد سایت هایی که می توانید مانیتور کنید: یک

ترتیب کنترل کردن: تنظیم کاربر، حداقل بازه زمانی یک دقیقه یک بار

شیوه اخطار دادن: ایمیل، اس ام اس (۲۰ پیامک در ماه)، اپلیکیشن آی فون

پیگدام برادر بزرگ بازار سرویس های مانیتورینگ غیر رایگان است. اما با این حال همیشه یک سرویس پایه رایگان را برای کاربران عرضه کرده است. اما این سرویس تنها به شما اجازه کنترل یک سایت را می دهد، که برای مدیران سرورها چندان خوشایند نیست، اما برای صاحبان سایت ها ابزار کارآمدی به نظر می رسد. اپلیکیشن رایگان آی فون آن هم کار با آن را بسیار لذت بخش تر نموده است. 

 

۲- Mon.itor.us

uptimemonitorus.jpg

تعداد سایت هایی که می توانید مانیتور کنید: یک

ترتیب کنترل کردن: سی دقیقه یک بار

شیوه اخطار دادن: مسنجر، ایمیل، اس ام اس، آر اس اس

Mon.itor.us خواهر کوچکتر سرویس Monitis است و تنظیمات ساده و کارآمدی را در اختیارتان می گذارد. این برنامه علاوه بر پیگیری داون شدن های احتمالی سایت  شما، گزارش های مرتب روزانه، هفتگی و ماهانه از آن ایجاد کرده و برای تان ارسال می کند.

 

۳- InternetSteer

uptimeinternetseer.jpg

تعداد سایت هایی که می توانید مانیتور کنید: یک

ترتیب کنترل کردن: هر ساعت یک بار

شیوه اخطار دادن: مسنجر، ایمیل، اس ام اس، پیجر

اگر اندازه ها برای تان مهم باشند، پس جالب است بدانید که اینترنت استیر بزرگترین سایت ارائه دهنده سرویس مانیتور است و در حال حاضر تقریبا در حال کنترل بیش از ۱.۷ میلیون سایت در سراسر دنیا است. اگر چه این شرکت مورد حجوم انتقادات فراوان برای مشکلاتش در بازار ایمیل است، اما در خصوص مانیتور سایت ها می تواند علاوه بر تنظیم چندین شیوه تماس برای اخطار دادن به شما، گزارش های هفتگی هم در اختیارتان می گذارد.

 

۴- Uptrends

uptimeuptrends.jpg

تعداد سایت هایی که می توانید مانیتور کنید: یک

ترتیب کنترل کردن: سی دقیقه یک بار

شیوه اخطار دادن: تنها از طریق سایت

خدمات رایگان Uptrends بیشتر برای افرادی مناسب است که می خواهند گزارش های آنلاین و آفلاین بودن سایت را در اختیار مشتریان شان قرار دهند و چندان نیازی به اختار لحظه ای و با خبر شدن از آفلاین شده و پایین آمدن سایت شان ندارند. تنها کافی است که کد مربوطه را یک بار درون سایت تان قرار دهید، آنگاه Uptrends مرتبا در بازه های ۳۰ دقیقه ای به کنترل سایت شما از طریق سرورهایش در سراسر دنیا می پردازد. کاربران سایت شما هم با کلیک بر روی دکمه کد قرار گرفته در سایت می توانند گزارش مرتبط به ۲۴ ساعت، هفته یا ماه گذشته سایت تان را مشاهده کنند.

 

۵- BasicState

uptimebasicstate_picnik.jpg

تعداد سایت هایی که می توانید مانیتور کنید: نامحدود

ترتیب کنترل کردن: پانزده دقیقه یک بار

شیوه اخطار دادن: ایمیل، اس ام اس

این سایت گزینه بسیار مناسبی برای شرکت های خدمات هاست و دامین و مدیران سرور است. زیرا می تواند وضعیت آپ تایم تعداد نامحدودی سایت را در فاصله های ۱۵ دقیقه ای کنترل کرده و به شما گزارش دهد. در صورت بروز مشکل هم گزارش ها از طریق ایمیل و اس ام اس برای تان ارسال خواهد شد. این سیستم همچنین قابلیت تولید گزارش های روزانه و آرشیو ۲ هفتگی از گزارش ها را دارد.

 

۶- Montastic

uptimemontastic.jpg

تعداد سایت هایی که می توانید مانیتور کنید: سه

ترتیب کنترل کردن: سی دقیقه یک بار

شیوه اخطار دادن: ایمیل، آر اس اس، ویجت مخصوص مک و پی سی

این سایت خدماتش را تحت شعار افسانه ای «خدمات رایگان مانیتور وب سایتی که هیچگاه خاموش نمی شود» ارائه می دهد.  سرویسی متن باز که سرور هایی در نقاط مختلف آمریکا دارد و برای سایت هایی که کاربرانش بیشتر از آمریکا باشند انتخاب ویژه ای خواهند بود. پرداخت هزینه تنها باعث افزایش تعداد سایت های قابل مانیتور و کاهش مدت زمان کنترل خواهد شد.

 

۷- Are My Sites Up?

uptimearemysitesup.jpg

تعداد سایت هایی که می توانید مانیتور کنید: پنج

ترتیب کنترل کردن: بیست و پنج بار در روز

شیوه اخطار دادن:

گزینه های رایگان سرویس Are My Sites Up؟ کنترل کردن پنج سایت در بازه های زمانی ۲۵ بار در روز. همچنین همراه با تعداد نامحدود اس ام اس و ایمیل روزانه برای ارسال اخطارهای داون شدن سایت. البته این همه داستان نیست و شما می توانید یک صفحه اچ تی ام ال حاوی کدهای خطای احتمالی که باعث پایین آمدن سایت شده اند را هم در اختیار داشته باشید. خرید اکانت پرمیوم یا ویژه هم باعث می شود که برنامه ویژه آیفون را جهت دیدن اخطارها داشته باشید.

 

۸- Site24x7

uptimesite247_picnik.jpg

تعداد سایت هایی که می توانید مانیتور کنید: یک

ترتیب کنترل کردن: هر ساعت یک بار

شیوه اخطار دادن: ایمیل

سرویس رایگان سایت Site24x7.com تقریبا خیلی ابتدایی است. کنترل تنها یک آدرس سایت در بازه زمانی هر یک ساعت یک بار که تنها اخطار ارسالی در شرایط خاص به صورت ایمیلی صورت می گیرد. این برنامه یکی از چندین سرویسی است که توسط این کمپانی برای وب مسترها عرضه می گردد. از ابزارهای این سرویس می توان به کنترل آپ تایم بودن سایت، آنالیز زمان لود صفحه و ابزارهای جستجوی DNS/IP اشاره کرد.

 

۹- 100Pulse

uptime100pulse_picnik.jpg

تعداد سایت هایی که می توانید مانیتور کنید: دو

ترتیب کنترل کردن: پانزده دقیقه یک بار

شیوه اخطار دادن: ایمیل، آر اس اس، گوگل گجت

این سرویس علاوه بر اینکه دو سایت شما را مرتبا کنترل کرده و با ایمیل و آر اس اس به شما مشکلات را اطلاع می دهد، می تواند ویجت گوگل آن را به صفحه iGoogle خود اضافه کنید تا دراولین فرصت ممکن از داون شدن سایت تان مطلع شوید. البته با پرداخت هزینه می توانید امکانات بیشتری را هم در اختیار داشته باشید، اما سرویس رایگان این سایت تقریبا همه نیازهای اولیه یک صاحب سایت را پوشش می دهد.

منبع نگهبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد