دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

از شر ۴۰۴ خلاص شوید !

404 errors in google webmastertools از شر 404 خلاص شوید !

خیلی ها هر روز به وبمسترتولز خود سر میزنند تا ببینند احیانا مشکلی برای سایتشان به وجود نیامده باشد ، اما بیشتر وقت ها crawl error ها اعصاب برای ما نمیگذارد ! مخصوصا که تعدادی از صفحهاتمان حذف شده باشد و از نظر روحی نیاز به حذف انها داشته باشیم !

اولین مسئله این است که اصلا چرا گذاشتیم به اینجا بکشد ؟ اگر ساختار سایت خوب بود و طوری تنظیم میشد که ۴۰۴ پیش نیاید ، من چرا این پست را مینوشتم ؟

دومین مسئله ، زمان خود به خود باعث حذف شدن این ارور ها میشود اما “کی صبر کنه”. برای همین من ۲ راه در طی ۲ پست مجزا خدمتتان ارائه میکنم که بتوانید با سرعت نور از شر این ارور های مزاحم راحت شوید.

راه اول :

شما میتوانید از بخش configuration در وبمستر تولز ، بخش crawler access ، وارد بخش remove url  شوید .  در این بخش شما می بایست بر روی create a new removal request کلیک کنید و ادرس صفحه ۴۰۴ را در آن وارد کنید.

((میتوانید صفحات ۴۰۴  خود را از بخش diagnostics و crawl error  پیدا کنید . ))

بعد از این که بر ادرس وبسایت خود را وارد کردید ، دکمه continue را بزنید و در صفحه بعد هم بر روی Remove کلیک کنید .

به همین راحتی شما درخواست حذف یک صفحه از سایت خود را در گوگل به ثبت رساندید ! بعد از چند روز میتوانید به همین صفحه سر بزنید و ببینید که با درخواست شما موافقت شده است یا نه ! این پروسه شاید یک هفته زمان ببرد .

راه دوم : این راه مرحله ای ساده تر و یکم جذاب تر است که قبلا تست شده اما جدیدا را نمیدانم ! این بخش را به صورت ویدئو تصویری بر روی یک ادمین منتشر خواهم ساخت.


منبع 1ادمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد