دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای محمد بیباک به نام از یه جایی به بعد با بالا ترین کیفیت

Download New Album Mohammad Bibak Az Ye Jaee Be Bad

دانلود آلبوم از یه جایی به بعد با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آلبوم از یه جایی به بعد از محمد بیباک

متن آهنگ + پخش آنلاین

دانلود آهنگ های آلبوم جدید محمد بیباک از یه جایی به بعد

Mohammad Bibak – Be Man Del Naband

Mohammad-Bibak-Bi-Maram

Mohammad-Bibak-Dore-Batel-(Ft-Pournam)

Mohammad-Bibak-Doshmana-Shad-Shan

Mohammad-Bibak-Farjam-(Ft-Kamran-Motiee)

Mohammad-Bibak-Gol-Ya-Pooch

Mohammad-Bibak-Kadkhoda

Mohammad-Bibak-Pile

Mohammad-Bibak-Shayad-Music-Mano-Nejat-Dad

Mohammad-Bibak-Soo-Va-Shoon

متن آهنگ های آلبوم محمد بیباک از یه جایی به بعد

۱ – متن آهنگ پیله محمد بیباک

امروز شروع کن فردا نه
نا امید بودم، نمی زدم از این حرفها من ؟
بگو بینم کی دیدیم ؟

اون موقع که کرم بودم ؟
هَه الان ولی پروانم
( الان ولی پروانه ام )

جلو نور ، تاریکی پشت سرم
میسوزن خشک و ترم
منم سوخت دادم

میشه جنگ شه آدما کشته ندن ؟
نصف سال تلف شد
هر کی بگی بام طرف شد

نتیجه اش خوبه چون که
بی باکو کوبیدمشو ساختم از نو
تو کتابا میگن خوب نی ثروت

چرا زده پس رو همون کتابی که خوندی قیمت
مضحکه نه ؟
انگار بخوره مجاز رو پوستر من

جیب پر بشه بعد
رتبه من
زیپ به جای دکمه تنگ

رپو به جون خریدم اسیریشو
نگو سبک این نبود کسی می شد
اگه پاپ دوس داری مسیحی شو

تو هم پشتم بگو که کم کاره ولی این کاره اس
( از یه جا به بعد)
یه شراب سی ساله اس

۲ – متن آهنگ دشمنا شاد شن

این صحبتا با من
هر دری زدم فرصتا رام شن
هرروز به خودم می گم، تصمیمی

نگیری که یه وقت دشمنا شاد شن
نمی دم دیگه با این زبونم ویراژ من
بهترین رفیق همونم زیراب زد

ظاهرم خواب، درونم بیدار تر
بهترین راه گمونم بی راهه است
مشکل دار با همه شدم

چون اصرار دارم هنوز روی باور خودم
شاید زود نرنجم از آدم دورم
ولی بدیاتو هنوز یادمه تورم

چرا ؟ چرا پشتمه صد تا حرف
ما که به هر کی حال دادیم کند و رفت
حرف مفت که گرما نداره

پس نمی ذاره نور لامپ خط رو برف
در حدی نیس جوابی بدم بش
روز می کنم شبهایی که رفتش

دنیا می خواست افسارو بگیره
من اونی نیستم که سواری بدم بش

never stop never stop never stop and goes on

حتی با کم و کاستم اونا منو میخواستن
پس جلومو نگیر نه نمیتونم واسم

از طرفدارم نگو طلبکارم
تز نده در نمیاری سر از کارم
یه روز باید حساب کنم

که چند تا خنده از این دنیا من طلب دارم قدرتم تفکیک تهدید و فرصت
مثبتم ، پس منفی رو بردم
بالاخره باید ثابت می کردم

به همه اونایی که واسم نه می آوردن افکارت بلنده قدشو می چینن
بعد میان زیر نعشتو می گیرن
پس بخند تو شده حتی زوری

نذار این لاشخورا اشکتو ببینن
تا روزگارت بمونه کنف تر
این آدمها چشونه خرفتن ؟
داری دست دوستی میدی بهشون

اونا قلبتو نشونه گرفتن
باور نکنی گفت منم باتم
لطف فقط مادر
تو سختیا نمی مونن
چون دنبال سودن و مفت برن ذاتا

never stop never stop never stop and goes on

حتی با کم و کاستم اونا منو می خواستن
پس جلومو نگیر نه نمیتونم واسم

۳ – متن آهنگ گل یا پوچ محمد بیباک

باشه قبول
برد شماها شانسی نبود
همه یه طرف من یه طرف
بیباک رپ فارسی هنوز

سالها گذشت
ناخدا بادبانو بست
قایم موشکو رازهاتو بعد
دالی ، من سالوادورم
قدیمیم ، کاسپین

آزادم ، جاسبیم
هرسری پرورش میدم
یه چند تا مار تو آستینم
تو مغزشون هل پوک دارن

تکروام کر فوتبالم
تمرکزم بره رو کارم
آقازاده نیستمو ژن خوب دارم
تکستام داره به گذشته پیوست
مال تو فرقش ببین مثل یه سیو از

من رو موجم تکراری اف ام
تا طعمه اینجا هنوز واسه صید هست
همه ادعا بیزنس داشم
کار خیر می کنن تو دیدرس باشن

می خوان شب بخوابن و
تلاش نکرده صبح مثل بیل گیتس پاشن
هی ، جوون پیر شی بری

سرگرم کردیمون فاز چیر لیدری
انقدر خنده داری کلیپتات لیت نایت شو جیم کیملی
اون سریع بعدش
تاثیر تو سری درش
همینه یه من ریش واسه ۴ تا فالور کرده رو سری سرش

این همه ساله که داری می بینی تو هنوز من اینجام
نه نمی گیری جام
نه نمی گیری جام

ادامه می دم چون می دونم برنده اس بیلیطای ما
چون ایده های ناب
داره میره پای کار

اومدم بالا تو مارکت مریض پره مافیا
من وایسادم رو پام
آره وایسادم رو پام

مثل تو نکردم واسه شهرت همه چیمو من فدا
نه شوئه نه ادا
نه شوئه نه ادا

من این بالام اونم تنها یه تنه

تو هم خیلی وقته مخت تحت تاثیر این حرفای منه
شک داری ها ؟
مگه نمی دونی فرق داریم ما
طبیعیم مثل عطاریا
گذروندم هیجان و گندکاریات

کار خوب میره بالا آدم فیک میره پایین
تو که بد میگی از ما چرا هنوز پیگیر مایی ؟!
گنده تر از دهنته لقمت بابا
یه سوال ! نوحه است یا پاپ؟

تو بگو دو زار ارزش
سبکمون فدکس تا پست بانک فرقش
من دلی اومدم جلو تو فکر مارکتی

من تابلو فرشمو تو زیر پا عین پارکتی
الان رو مدی بگو تو فردا چی داش
کسیم نیست ندونه از چتربازیات

تو تو اینستا ماکسیموم لایو داری میری
ما رو دیوار این شهریم و نقاشیاش
رفتم اومدم ، حرفام همون
اسمتم نذار تو کف خواب عمو

من مال اون دوره رپم
که تا چند سال رپفا نبود
باشه کک و دختر ا رو تو رُفته بودی
اصلا هر چی خامیه تو پخته بودی
چیز جدید چی داری واسمون
اینا رو که قبلا هم دادا گفته بودی

متن آهنگ به من دل نبند محمد بیباک

دنبال چی ای تو من ؟
دنبال مشکلات من ؟
منی که تو روزامم حتی شدم عهده دار شب
همشو خودم می دونم با خودم صادقم تو چی ؟

من ناقص از ضعف هام تو هم کامل از خوشی
دنبال چی ای تو من ؟
که چرا گره نشد مشت من ؟

یا چون از ایران رفتم نخواستم به دولت فحش بدم ؟
یا کنجکاوی حقیقته حرفهای پشت من
که می گن با رفیق صمیمیام دچار مشکلم

مرام رفت
داشی مثکه ناشین
بینشون متن باشی فکر حاشین
اونها یلخی میرن جلو تو زندگیو

منم هنوز درگیر راه رفتن بین کاشیم
فکر می کنم پام بره روی خط می سوزم
عطر رو خالی کردم نرفت بوی بد دیروزم

بگو گفته دل نبند کسی پرسید این بارم
انقدر تکرار می کنم که انگار او سی دی دارم

می دونی که رفته از سرم
خیلی وقته منطقم اصلا
صلح جای جنگ اولم

نمی خوام من دردسر همش
اونا آخه می شکونن تو رو
رک می گن برو
تش یه معذرت
فهمیدم دل نبندم من
پس تو هم دل به من نبند
تکست آهنگ محمد بیباک به من دل نبند

به من دل نبند وقتی از همه فراریم
وقتی همش می بینی دنبال جای خالیم
خاطراتم بعد این همه سال خاک نمیشن
میرم تو لاک که با استونم پاک نمی شم

دیر فهمیدم بخوام بی باکو موفق کنم
باید افکارمو قبل هر چیز مرتب کنم
پر از خاطرات کهنه مثل انباری می تونه
از همت شروع بشه مثل حقانی می مونه

می فهمی ؟ بگو هستی نقشه رو بلد
ناخدا می خواد بگیره پس عرشه رو ازت
من تا ساختم زندگیمو مردم یهو

بعدها باختم به اونا که بردن دلو
پس دل نبند به کسی که دلی نداره و
تنهاست مثل قبرس تو مدیترانه
من همین که با خودم تنهام تفریحه منه
مریضیه ، چه میشه کرد آخه تقدیر منه

می دونی که رفته از سرم
خیلی وقته منطقم اصلا
صلح جای جنگ اولم
نمی خوام من دردسر همش

اونا آخه می شکونن تو رو
رک می گن برو
تش یه معذرت
فهمیدم دل نبندم من
پس تو هم دل به من نبند

دلو نمی بندم ، تهش می خواد چی کارم کنه ؟
دورم آدمایی که فکر می کنن بیمارم پره
چرا ؟ چون دوست دارم صبح بالشم بیدارم کنه
این حرفا می تونه از زندگی بیزارم کنه

تو هم دل نبند یه روز باید رد بشیم از هم
می خوای بزرگ باشیم ولی من تو بچگی غرقم
گرچه معروفم بین همه من به این نظمم
یه روز پاک می کنم هرچی تو شهر خط کشی کردن

چون من ذاتم آزاده
معمولا دور کسی نمی پره فکر نکنی منظورم توئه
منم مثل همه دوست دارم تو رابطه باشم

ولی در عین حال نمیخوام که محدودم کنه
میدونم که مغزم ناخالصی داره
تو هم که فقط مبارزه کارت

اگه معذبم تو باعثی آره
دل نبند هر سلامی خداحافظی داره

آلبوم از یه جایی به بعد از محمد بیباک