دانلود آهنگ بسیار زیبای مسیح و آرش AP به نام خالى بود دستم با بالا ترین کیفیت

Download New Music Masih And Arash AP Khali Bood Dastam

آهنگ خالى بود دستم مسیح و آرش AP کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Khali Bood Dastam

دانلود آهنگ خالى بود دستم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ خالى بود دستم با صدای مسیح و آرش AP

ترانه و موزیک: آرش ای پی , تنظیم: مسعود جهانی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ خالى بود دستم مسیح و آرش AP

خالی بود دستم من میترسیدم بری

هیچی نگفتم نمیخواستم که از چشمت بیوفتم

من همه حرفامو گفتم

سعیمو کردم نگه دارم تورو با همه سختی

من نبودم توی اون دنیا که ساختی

دیدی آخرش اما هردو باختیم

برو ولی همه درارو پنجره هارو باز میذارم تا که بیای خورشید ماه رو

حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیاد یعنی میشه بیاد

برو ولی همه درارو پنجره هارو باز میذارم تا که بیای خورشید ماه رو

حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیاد یعنی میشه بیاد

من میبستم دستمو تا تو نبینی خالیم تا نفهمی که نباشی بی تو من چه حالیم

من برات زیباترینو از خودم میخواستمش نه نشد باور کنم آخر خودم میبازمت

برو ولی همه درارو پنجره هارو باز میذارم تا که بیای خورشید ماه رو

حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیاد یعنی میشه بیاد

برو ولی همه درارو پنجره هارو باز میذارم تا که بیای خورشید ماه رو

حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیاد یعنی میشه بیاد

آهنگ خالى بود دستم مسیح و آرش AP