دانلود آهنگ بسیار زیبای فرهبد به نام وای چه یاری با بالا ترین کیفیت

Download New Music Farahbod Vay Che Yari

آهنگ وای چه یاری فرهبد کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Vay Che Yari

دانلود آهنگ وای چه یاری با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ وای چه یاری با صدای فرهبد

ترانه: مهدی فرهبد و هدیه اصغرزاده, موزیک: مهدی فرهبد, تنظیم: اشکان آرام

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ وای چه یاری فرهبد

دل من هست جدا از تو اگر نگو تقصیر دلت نیست مگر

ناز مژگان تو جادو میکند میبرد حال مرا جای دگر

دل من هست جدا از تو اگر نگو تقصیر دلت نیست مگر

ناز مژگان تو جادو میکند میبرد حال مرا جای دگر

وای چه یاری عجب نقش و نگاری مث فرش است رخش

نیست شبیهش که مانندش بیاریم که مانندش نداریم

وای چه یاری عجب نقش و نگاری مث فرش است رخش

نیست شبیهش که مانندش بیاریم که مانندش نداریم

بر سر کوی تو من خم ابروی تو من تاب گیسوی تو من قامت موی تو من

کاشف بوی تو من ناظر روی تو من جوهر خون تو من گرمی جون تو من

وای چه یاری عجب نقش و نگاری مث فرش است رخش

نیست شبیهش که مانندش بیاریم که مانندش نداریم

وای چه یاری عجب نقش و نگاری مث فرش است رخش

نیست شبیهش که مانندش بیاریم که مانندش نداریم

آهنگ وای چه یاری فرهبد