دانلود آهنگ بسیار زیبای یوسف زمانی به نام وای دلم رفت با بالا ترین کیفیت

Download New Music Yousef Zamani Vay Delam Raft

آهنگ وای دلم رفت یوسف زمانی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Vay Delam Raft

دانلود آهنگ وای دلم رفت با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ وای دلم رفت با صدای یوسف زمانی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ وای دلم رفت یوسف زمانی

اگه از من بپرسن میگم عشق یعنی تو

دیگه واسه من دیونه بدون خودتو

سخته تورو ندیدن

نه بی تو جایی نمیرم

همه احساسمو دیدم

وای اگه مال من شی

باید من شی ، پس چی

نه نه هرچی تو بگی

تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیس

هیچکی دلش عین تو اینجوی یه دریا که نیست

تو بگو خودم برات دنیارو گل میکنم

نمیدونم چرا میبینمت هول میکنم

وای دلم رفت دلی که واسه تو میکنه ضعف

نکن اینجوری با من ، اینجوری من میرم از دست

ای وای دست دست نکنیا ، به کسی نگاه نکنیا

وقتی نیستم خودتو تو دل کسی جا نکنیا

آهنگ وای دلم رفت یوسف زمانی