دانلود ریمیکس بسیار زیبای فریدون آسرایی به نام چقد خوبه با بالا ترین کیفیت

Download New Remix Fereydoun Asraei Cheghad Khoobeh

ریمیکس آهنگ چقد خوبه فریدون آسرایی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Cheghad Khoobeh

دانلود آهنگ چقد خوبه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ چقد خوبه با صدای فریدون آسرایی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ چقد خوبه فریدون آسرایی

چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی

چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو

شادم که شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو

شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات

شادم با شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو

شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات

چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی

چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو

تو بیتابی بیتابیدن زمین دور تو میگردید

هوای من کنار تو محاله دیگه برگرده

چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی

چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو

شادم که شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو

شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات

شادم با شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو

شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات

چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی

چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو

آهنگ چقد خوبه فریدون آسرایی